Τετάρτη, Οκτωβρίου 31, 2007

Home, sweet home...

Το χτεσινό θέμα για τους κανόνες του blogging είχε τόσο μεγάλη ανταπόκριση αλλά και τόσο ενδιαφέρουσες απόψεις που λέω να το αφήσω ανοιχτό καμιά δυό μέρες ακόμα και να επανέλθω μέσα στο σαββατοκύριακο.... Έτσι για να γράψουν και άλλοι την άποψη τους αν θέλουν, αλλά και για να μπορέσω και εγώ να τα διαβάσω και να τα ξαναδιαβάσω όλα αυτά και να τα φιλτράρω και να τα ευχαριστηθώ... Οπότε, προς το παρόν σας ευχαριστω όλους για την άμεση ανταπόκριση και για το μοίρασμα ψυχής και, όπως έλεγε και ο Arnold στον Εξολοθρευτή, I will be back...
Στο μεταξύ, δεν ξέρω τι έχω πάθει, μάλλον φταίει ο καιρός που επιτέλους χειμωνιάζει, δεν έχω καθόλου διάθεση για έξω... Θέλω να βγαίνω λίγο το πρωί, για έναν καφέ και τα απαραίτητα ψώνια και μετά να αράζω σπίτι για όλη την υπόλοιπη μέρα... Να ανάβω τζάκι και κεριά, να βάζω μουσικούλες που μου αρέσουν, να μαγειρεύω , να βλέπω τις αγαπημένες μου σειρές, να διαβάζω περιοδικά και βιβλία και να κοιμάμαι νωρίς... Βέβαια από όλα αυτά που σας λέω, μόνο στο πρωινό πρόγραμα τα έχω καταφέρει μέχρι στιγμής γιατί κατά τα άλλα, όλο κάτι γίνεται και όλο έξω είμαι... Την Δευτέρα πήγαμε τελικά με την Μάρθα και τον Άλκη στο Lucien's, εχτές ήθελε ο Μάνος να πάμε την μαμά του για φαγητό και πήγαμε στο Καστελόριζο στην Κηφισιά, την Πέμπτη μάλλον έχουμε κανονίσει να πάμε Σπονδή με κάτι φίλους... Μένει η σημερινή ημέρα μόνο, και παρόλο που έχουμε την συνάντηση για τους δρόμους Ζωής και θέλει να έρθει και η Ρούλα, νομίζω πως τελικά I'll pass... Βέβαια θα μπορούσα να το αποσιωπήσω αυτό και να βρω μια δικαιολογία νομίζω όμως πως το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να είμαι ειλικρινής και να πω την αλήθεια... Sorry Τινάκι μου, το ξέρω πως είμαι τεράστια γαϊδούρα αλλά θέλω να μείνω σπίτι μου!!!!
Εχτές μάλιστα το είχα τόσο ωραία οργανωμένο όλο αυτό, είχα βάλει ξύλα στο τζάκι να είναι έτοιμο για άναμα, είχα το βιβλιαράκι μου ανοιχτό επάνω στο τραπέζι του σαλονιού, μέχρι blueberry muffins έψησα στον Άρι που διάβαζε γιατί σήμερα γραφει δύο διαγωνίσματα τετραμήνου και είχε μοσχοβολήσει όλο το σπίτι, δεν είχα και Χοϊμε εκτάκτως.... Όλα έτοιμα σας λέω... Και με παίρνει ο Μάνος να μου πει ότι θα έβγαινε με την μαμά του και πως ήθελε να πάω και εγώ μαζί για παρέα και πάει.... Βρέθηκα στην Κηφισιά να τρώω ψάρι, που εμένα δεν μου αρέσει και το ψάρι ειδικά μάλιστα μέσα στον χειμώνα.... Βέβαια τελικά περάσαμε μια χαρά, δεν λέω, αλλά έμεινα με την όρεξη... Οπότε σήμερα δεν με κουνάει από τον καναπέ μου ούτε γερανός... Μάλιστα νομίζω πως το σύπμαν συμφωνεί μαζί μου απολύτως γιατί μόλις μου χτύπησε ο ταχυδρόμος για να μου δώσει ένα πακέτο.. Το οποίο περιέχει το ολοκαίνουριο παιχνίδι της Nancy Drew που παράγγειλα την προηγούμενη εβδομάδα από το Amazon!!! The Legend of the Crystal Skull!!!
Τώρα φεύγω για το Ivy όπου θα πιούμε έναν γρήγορο καφέ με την Μαρία και μετά θα κατέβουμε Κολωνάκι... Θα πάμε στο μουσείο Μπενάκη να δούμε κάτι κοσμήματα και να πιούμε και έναν δεύτερο καφέ , εκεί... Λέω μάλιστα να τηλεφωνήσω και στην Τίνα μήπως έχει κέφι να έρθει να μας βρεί ενώ έχουμε πει από χτές να βρεθούμε και με την Κατερίνα οπότε μπορεί να το συνδιάσουμε... Σήμερα που είναι η μέρα της κυρίας Κωνσταντίνας εδώ, στο σπίτι, και θα είναι όλα ανοιχτά τέντα και μέσ' την μέση, όσο πιο αργά το μεσημέρι επιστρέψω, τόσο καλύτερα... Οπότε, φιλιά σε όλους και τα λέμε αύριο....