Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2007

Αχ βρε Αιμίλιε...


Είναι λίγο άσχετο το timing αλλά αν δεν το γράψω θα σκάσω... Καλέ, είδατε την καινούρια σειρά του Ant1 με τον Αιμίλιο Χειλάκη και την Ρένια Λουιζίδου? Απίστευτο... Εγώ είχα χάσει το πρώτο επισόδειο γιατί ήμουνα στην Κρήτη και έτσι είδα κατευθείαν το προχτεσινό... Και ούτε που περίμενα, εγώ, που είμαι φαν του Αιμίλιου εδώ και χρόνια, από τότε που κυλούσε στα πατώματα του καθαριστηρίου την Ταμίλα Κουλίεβα αν θυμάστε, και που δεν έχω χάσει σήριαλ για σήριαλ και θεατρικό για θεατρικό που να πρωταγωνστεί, και που του έχω πάρει και συνέντευξη και που έχουμε βγει και έξω τόσες φορές, ότι θα ερχόταν η μέρα που θα τον έβλεπα να παίζει και δεν θα μου άρεσε... Αλλά αφού δεν μου άρεσε? Να μην το πω? Καταρχάς σαν να χάλσε λιγάκι... Νομίζω πως φταίει το μαλλί που είναι πολύ μακρύ πια και δεν του πάει, γιατί αν ήμουν κακός άνθρωπος, που δεν είμαι, και αν δεν ήξερα πόσο ερωτευμένος είναι με την Αθηνά του, που το ξέρω, θα έλεγα απλώς ότι ο γάμος δεν του πηγαίνει... Άρα, πρέπει να φταίει το μαλλί... Κούρεμα επειγόντως καλέ μου γιατί έχεις αρχίσει να μοιάζεις επικίνδυνα με μια θεία που είχα κάποτε στον Δρυμώνα Λευκάδος, και αυτό δεν έχει καλή έννοια.. Έχει μόνο κακή...
Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν φταίει μόνο το μαλλί του Αιμίλιου για αυτό το τηλεοπτικό disaster που παρακολούθησα άναυδη προχτές.... Φταίει και το concept που ήταν προβληματικό από την ώρα που κάποιος λαμπρός νους σκέφτηκε πως τον ρόλο της αγαπημένης από το παρελθόν μπορούσε να τον παίξει η Ρένια Λουιζίδου... Γιατί όπως και να το κάνουμε, από Αστροπελέκι στους Απαράδεκτους και καφετζού ερωτευμένη με τον Χάρη Ρώμα ( αν είναι ποτέ δυνατόν) να βρεθείς να κυλιέσαι στα πατώματα με τον Αιμίλιο, έστω και με εχτένσιον, είναι λίγο αλόκοτο.... Ειδικά στην σκηνή που την έχει στριμώξει στα όρθια σε έναν τοίχο, έμοιαζε ο κακομοίρης σαν να προσπαθούσε να οδηγήσει πριονοκορδέλα.... Για να μην συζητήσω για την φάση στον αμπελώνα που περιφερόταν η Χάϊντι με την βερμούδα, τις γαλοτσες και το καλάθι στο χέρι, σαν άλλη Κοκκινοσκουφίτσα, να την δει ο λύκος και να πάθει φοβία for ever... Είπαμε, ηθοποιός είναι ο άλλος, και μάλιστα καταπληκτικός, αλλά τι να σου κάνει και το δόλιο το ταλέντο ... Έρχεται η στιγμή που σηκώνει τα χέρια ψηλά και παραδίδεται στην δίνη των γεγονότων... Και είναι κρίμα γιατί η σειρά είναι πολύ φιλόδοξη... Με την Τοσκάνη της, με τους αμπελώνες της, με την πλατεία της Σιέννας πρώτη μούρη, με τον Πυγμαλίωνα Δευκαρίδη σε δεύτερο ρόλο που είναι ταλεντάρα επίσης, και με την υπογραφή της Μιρέλας Παπαοικονόμου που όσο να 'ναι, είναι εγγύηση στην ούγια...
Εγώ θα συεχίσω να την βλέπω την σειρά βέβαια, διότι είμαι σίγουρη πως ο Αιμίλιος θα το σώσει στην διαδρομή, αφήστε που δεν θέλω να χαλάσω το σερί μου ως φαν, αλλά την αμαρτία μου την λέω... Δυό ωραίους γκόμενους είχαμε στην ελληνική τηλεόραση, ο ένας άφησε μαλλί και ο άλλος ( για τον Αλέξη λέω αλλά αυτόν θα τον παραλάβω full time άλλη μέρα) άφησε και μαλλί και μούσι!!! Τι έχουν πάθει με τις τρίχες πια? Έχεις καλέ μου τόσα προσόντα, τέτοιο πρόσωπο, τέτοιο βλέμμα, τέτοιο στόμα.... Άντε κουρέψου και ξυρίσου, άντε βγάλε και την μπλούζα λίγο να χαζέψουμε και εμείς οι αγαπημένοι τηλεθεατές και τηλεθεάτριες... Γιατί άμα θέλω να δω ταλέντο και τρίχα μαζί, βλέπω και τον Μηνά Χατζησάββα, που λέει ο λόγος... Εσένα για άλλη δουλειά σε πήραμε... Και αλλού η ζωή μας πήγε...
Μ' αυτά και μ' αυτά, ευτυχώς που υπάρχουν και τα Υπέροχα Πλάσματα της Μυρτώς Κοντοβά να έχουμε κάτι να απολαμβάνουμε... Δεν ξέρω αν το παρακολουθείτε, κάθε Τρίτη στον Alpha μετά τον Λαζόπουλο, αλλά αν δεν το είδατε ακόμα να το δείτε... Θα ενθουσιαστείτε σίγουρα... Οι πρωταγωνιστές μιλάνε, συμπεριφέρονται και γελάνε σαν κανονικοί άνθρωποι, το χιούμορ είναι επιπέδου Μίλα μου Βρώμικα, η Θέμις Μπαζάκα δίνει τα ρέστα της ως Σκύλα, ο Πυρπασόπουλος είναι εκπληκτικός και εχτές στην φάση που η Μυρτώ Αλικάκη έφαγε το wasabi κόντεψα κυριολεκτικά να πέσω κάτω από τον καναπέ από τα γέλια...
Και τώρα, βγάζω από μέσα μου τον Παναγιώτη Τιμογιαννάκη, τον διπλώνω προσεκτικά και τον βάζω στο συρτάρι γιατί θα επανέλθω soon και με τα υπόλοιπα που βλέπω, και πάω για καφέ και shopping... Καλημέρα, και φιλιά σε όλους...