Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

Όλα καλα....

Μόλις σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και πίνω τον πρώτο καφέ της ημέρας προτού ξεκινήσω να τρέχω για διάφορες δουλειές... Έξω έχει ήλιο αλλά και δροσιά, και πολύ μου αρέσει... Γενικά αυτή η εβδομάδα μπήκε πολύ αισιόδοξα, υπάρχουν πολλά πράγματα που γίνονται ή που πρόκειται να γίνουν, έχω και μπόλικο γράψιμο, και νοιώθω πολύ καλά... Βοηθάει και το group σε αυτό, μας βάζει ωραία στο νόημα και έχουμε να παρατηρούμε διάφορα πράγματα όλη την εβδομάδα σε σχέση με την συμπεριφορά μας και με τις αντιδράσεις μας και γίνεται ένα ευχάριστο παιχνίδι όλο αυτό και βοηθάει πολύ στο να διατηρείται το ηθικό μου ακμαίο... Εχτές μιλήσαμε πάλι για την ιδιωτική λογική και την μειονεξία μας, είναι εντυπωσιακό πως ξαναγυρνάμε συέχεια στο ίδιο θέμα μια που κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν και επανέρχονται με ερωτήσεις και άντε πάλι από την αρχή.. Υποθέτω πως όλο αυτό, όπως και πολλά άλλα πράγματα άλλωστε, έχει να κάνει με το πόσο έτοιμος νοιώθεις να αντιμετωπίσεις τον εαυτό σου και τα προβλήματα σου... Anyway...
Σήμερα έχω στις 10.30 ατομικό ραντεβού με τον Γιάννη γιατί θέλω να συζητήσουμε κάποια πράγματα για τον Άρι που είναι σε μια ηλικία που χρειάζεται όλη την βοήθεια που μπορούμε να του δώσουμε... Και μια που αρχίζουν φέτος για πρώτη φορά και group για εφήβους θέλω να το συζητήσω και να δω τι και πως γίνεται... Μετά έχω να πάω να πληρώσω κάτι στον ΟΤΕ, θέλω να πιω και έναν καφέ με την μαμά μου που έχω να την δω μέρες, να πάω και ένα super market, να γυρίσω να παραγγείλω κάτι στον Άρι για φαγητό γιατί σήμερα είναι εδώ η κυρίας Κωνσταντίνα και το σπίτι θα είναι άνω κάτω, και το βράδυ έχουμε επιτέλους girl's night με την Βίβιαν και την Τίνα και πολύ το κάνω κέφι... Έχω επιθυμίσει να βρεθώ με τις φίλες μου, χωρίς άντρες και να πούμε τα δικά μας... Θα πω και στην Ρούλα να έρθει αν θέλει και θα περάσουμε σίγουρα σούπερ...
Επίσης τώρα που το θυμήθηκα, θέλω να διαμαρτυρηθώ για το χτεσινό επεισόδιο των Υπέροχων Πλασμάτων... Ακόμα δεν ξεκίνησαν και αρχίσαν οι επαναλήψεις? Πολύ μου την σπάει αυτή η κακή συνήθεια των καναλιών... Για να μην μιλήσω πάλι για την Κλεμμένη Ζωή και γίνω κακιά... Είδα και την Ρένια σε μια διαφήμηση για το Βιτάμ και κούμπωσε το θέμα... Μα δεν μπορείς καλή μου από την μια να διαφημίζεις βούτυρα και από την άλλη να το παίζεις μοιραία γυναίκα... Δεν γίνεται.... Αφήστε που νομίζω πως όλη η σειρά είναι συνομωσία για να αποδομήσουν τον Αιμίλιο σαν γκόμενο... Δεν φτάνει που του έχουν δώσει για παρτενέρ την πολτρόνα και παλεύει ο άνθρωπος με το θεριό, του κάνουν και κάτι πλάνα απίστευτα... Τον είχαν να κάθεται με μια βερμούδα στην παραλία και καλά σκεπτικός, με κάτι άσπρα ποδαράκι χάλια, και όπως ήταν η γωνία λήψης, οι πατούσες του έδειχναν τέσσερα νούμερα μικρότερες από το κανονικό... Σαν ανάποδο Χόμπιτ ένα πράγμα... Τι να πω...
Και έτσι, με λίγη γκρίνια για να ερχόμαστε στα ίσα μας, σας αφήνω και ξεκινάω το τρέξιμο... Φιλιά σε όλους , και τα λέμε αύριο...

Υ.Γ. Οι πρώτες αναμνήσεις σας είναι από χτες στα χέρια του Γιάννη... Και κάθε Τρίτη θα μου δίνει δύο απαντήσεις...Έτσι συμφωνήσαμε.. Οπότε από την επόμενη Τετάρτη θα έχετε απαντήσεις...