Πέμπτη, Οκτωβρίου 11, 2007

Στο κέντρο...

Σήμερα γράφω βιαστικά και φεύγω τρέχοντας... Θα κατέβω στο κέντρο να κοιτάξω για υφάσματα.. Οι καναπέδες μου έχουν γίνει τόσο χάλια με τον καιρό που θέλω να καλέσω φίλους στο σπίτι για φαγητό και κυριολεκτικά ντρέπομαι... Βοηθάει και ο Droopy σ'αυτό (στο να έχουν γίνει χάλια δηλαδή) μια που κοιμάται στον καναπέ αντί για το κρεβάτι του συχνά, βάζει και ο Άρις ένα χεράκι όταν ξαπλώνει με τα παπούτσια να δει τηλεόραση, καταλαβαίνετε... Έχουν μαυρίσει τα υφάσματα και όσο και να τα πλένει, και όσο και να τα τρίβει η κυρία Κωνσταντίνα δεν γίνεται τίποτα...
Έτσι σε λίγο θα πάω με το αυτοκίνητο μέχρι το Πεντάγωνο, θα παρκάρω και θα πάρω το μετρό για Μοναστηράκι... Γιατί το τέλειο μαγαζί για υφάσματα, κουρτίνες και όλα τα σχετικά είναι σε μια κάθετο της Ερμού κοντά στην Αθηνάς... Λέγεται Ελμαλόγλου και παρόλο που δεν το πιάνει το μάτι έτσι που είναι μικρό και ταπεινό σαν παλιά αποθήκη, έχει φοβερή ποικιλία και κυρίως, εξαιρετικές τιμές.... Μετά, μια που θα είμαι προς τα εκεί θα ανηφορίσω και λίγο πιο πάνω στην Ερμού να χαζέψω παπούτσια σε αυτό το μαγαζί που ποτέ δεν θυμάμαι πως το λένε αλλά είναι πάντα γεμάτο με ιταλικά παπούτσια (κάποτε ήταν καλύτερα βέβαια αλλά και σήμερα με λίγο ψάξιμο μπορείς να βρεις κάτι σούπερ funky σχέδια) ενώ δυό μαγαζιά πιο 'κει είναι το στοκ της Καλογήρου... Δεν κατεβαίνω συχνά κέντρο για ψώνια, βολεύομαι καλύτερα στην Κηφισιά και στο Νέο Ψυχικό, άντε να φτάσω κανένα Χαλάνδρι όταν έχω κέφι, οπότε τώρα που θα πάω κάτω, θα αδράξω την ευκαιρία και θα χαζολογήσω όσο περισσότερο μπορώ...
Στην συνέχεια πρέπει να είμαι στην ώρα μου πίσω στο σπίτι για να παραγγείλω στον Άρι κάτι για μεσημεριανό ενώ στις 4 έχω ραντεβού στην Τέτα για νύχια... Και το βράδυ το πρόγραμμα έχει τηλεόραση, στην Nova έχει CSI και στον Alpha ξαναρχίζουν οι Ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα, και delivery γιατί εχτές ο καλός μου με πήγε Σπονδή και μετά από τόση γαστρονομία θέλω το burgerάκι μου για να ισιώσω... Εννοείται πως περάσαμε υπέροχα, έτσι? Παρόλο που του γκρίνιαξα λίγο γιατί είμαι σε λίγο παράξενο mood τελευταία, περάσαμε σούπερ... Και κυρίως κουβεντιάσαμε γιατί με τις δουλειές και τα τρεξίματα καθημερινά χανόμαστε όσο και να προσπαθούμε για το αντίθετο...
Αυτά τα ολίγα για σήμερα, καλημέρα σε όλους και φιλιά πολλά...