Τετάρτη, Οκτωβρίου 03, 2007

Τα κατάφερα.....

Σιγά μην του πέρναγε του blogger... Ο οποίος με ταλαιπώρησε μεν αλλά τελικά κατάφερα να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες για να κλείσω, once and for all, το κομμάτι της Ελούντας... Έχουμε και λέμε λοιπόν....

Εδώ βλέπετε το δωμάτιο 65. Δηλαδή το δωμάτιο μας...


Και αυτή είναι η απέναντι πλευρά με την τηλεόραση, το ηχοσύστημα και το DVD player... Αριστερά μπορείτε να διακρίνετε την βαλίτσα μέσα στην οποία μεταφέρθηκαν τα τυριά- πεσκέσια που λέγαμε στο προηγούμενο ποστ...

Εδώ είναι το μπάνιο, ή μάλλον το μισό μπάνιο μια που ήμουν λίγο ..νεγκλιζέ όταν τραβούσα τις φωτογραφίες και δεν ήθελα να εμφανιστώ μέσω του καθρέφτη στο blog μου με το νυχτικό...
Εδώ είναι το γυμναστήριο, αχρείαστο να' ναι, που ούτε που το είδαμε που λέει ο λόγος.. Εγώ χρησιμοποίησα μόνο αυτό που βαράς μπουνιές, δεν ξέρω και πως το λένε η αγύμναστη, για να απλώνω το μαγιό μου να στεγνώσει...

Εδώ είναι ο υπολογιστής που μου εγκατέστησαν στο δωμάτιο για να "δουλεύω"...

Αυτή είναι η βεράντα...

Με σούπερ θέα θάλασσα...


Στην οποία τρώγαμε το πρωί ένα ελαφρύ πρωινό... Κάτω από τα καπάκια κρύβονται αυγά τηγανητά, αυγά scrumble, ένα κροκ μεσιέ και μια (μικρή ποικιλία τυριών)...

Η "ιδιωτική" μας παραλία....


Και τέλος ένα νυχτερινό πλάνο από το τελευταίο εστιατόριο που πήγαμε , το Αργώ, με τραπέζια ρομαντικά στημένα δίπλα στην πισίνα... Βέβαια έκανε λίγο ψόφο εκείνη την βραδιά γιατί φύσαγε οπότε εμείς καθίσαμε πιο μέσα αλλά το εφέ παραμένει....

Και τώρα που το έκανα και αυτό, φεύγω τρέχοντας γιατί έχω Βασιλόπουλο, καθαριστήριο, διάφορους λογαριασμούς να πληρώσω, video club, περίπτερο, φούρνο και τα λοιπά καθημερινά...

Α, και όποιος βρεί ένα γοβάκι νούμερο 39, το δικό μου είναι... Να μου το κρατήσει μέχρι του χρόνου τέτοια εποχή παρακαλώ.. Θα το χρειαστώ για μερικές μέρες μόνο και μετά, όλο δικό του.... Καλημέρα.....