Πέμπτη, Οκτωβρίου 18, 2007

Big Business...

Σήμερα ξύπνησα σχετικά νωρίς από ανυπομονησία.... Έχω ένα πολύ σοβαρό ραντεβού το μεσημέρι για το οποίο προς το παρόν δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα, και το οποίο αν όλα πάνε καλά, μπορεί να αλλάξει τα επαγγελματικά μου προς το πολύ καλύτερο... Και παρόλο που δεν θέλω να ενθουσιάζομαι μια που έχω μάθει πια πως, από το να συζητήσεις κάτι μέχρι να γίνει, ειδικά στην δική μας δουλειά έχει μεγάλη απόσταση, η Πολυάννα μέσα μου, όπως πάντα, κάνει φούρλες... Για να μην σας πω ότι έχει ήδη αρχίσει να επενδύει τις μελοντικές - υψηλές- απολαβές μου σε τσάντες και παπούτσια... Anyway...
Μέχρι να έρθει εκείνη η ώρα, θα πάω σε λίγο από το σπίτι της Μαρίας για καφέ και για να παραγγείλω σκουλαρίκια... Βλέπετε ο Χοϊμές της είπε να μην δείξει τίποτα σε κανέναν μέχρι να τελειώσει, γιατί η ενθάρυνση που παίρνει από τις φίλες της είναι αρκετή λέει και μετά δεν έχει λόγο να συνεχίσει την προσπάθεια, και έτσι, είναι η πρώτη φορά που με εξαίρεση τα σκουλαρίκια που μου έκανε δώρο στην γιορτή μου, δεν έχω φορέσει ακόμα τα καινούρια κοσμήματα της κολλητής μου... Φυσικά ο Χοϊμές έχει δίκιο, γιατί μέχρι σήμερα η Μαρία έφτιαχνε υπέροχα πράγματα τα οποία μετά αγοράζαμε εμείς, ενώ φέτος για πρώτη φορά, ακολουθόντας τις συμβουλές του Γιάννη τα έχει ήδη δώσει σε δύο μαγαζιά και συνεχίζει ακάθεκτη... Μετά τον καφέ και το "shopping" θα γυρίσω σπίτι να ετοιμάσω κάτι για να φαέι ο Άρις επιστρέφοντας από το σχολείο, θα αντικαταστήσω την φόρμα που φοράω αυτή την στιγμή με κάτι πιο σοβαρό και θα φύγω τρέχοντας... Και το βράδυ υπάρχει μια περίπτωση να κάνουμε girl's με την Τίνα, την Βίβιαν και την Ρούλα αλλά δεν ξέρω ακόμα αν και τι έχει κανονιστεί αλλιώς θα αράξω στον καναπέ και θα δω τηλόραση....
Και θα φάω και κάτι mainstream, τύπου σουβλάκια ή burger, γιατί εχτές είμασταν καλεσμένοι στο Far East στην Γλυφάδα και φάγαμε κινέζικο... Με το οποίο κάποτε είχα φάει μεγάλο κόλλημα... Μετά όμως ανακάλυψα το Ταυλανδέζικο, που μου αρέσει τρελά πολύ περισσότερο, πεθαίνω για chicken curry extra spicy, τόσο καυτερό που να το τρώω και να τρέχει η μύτη μου, και αραιώσαμε τις επισκέψεις μας στα κινέζικα... Εχτές πάντως φάγαμε πάρα πολύ ωραία, μας είχαν ετοιμάσει μενού με σχεδόν τα πάντα και αν έχετε κέφι για ανατολίτικη κουζίνα σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα... Θα περάσετε σούπερ... Φιλιά πολλά και καλημέρα...