Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007

Νέα ξεκινήματα...

Καλημέρα και καλό μήνα... Σήμερα έχω ένα επαγγελματικό ραντεβού - επιτέλους- και είμαι πολύ χαρούμενη... Είμαι σε μια φάση βλέπετε που έχω ανάγκη να κάνω το επόμενο βήμα στην δουλειά μου αλλά δεν ξέρω ακριβώς ποιό θα είναι αυτό... Ή μάλλον, έχω τόσες ιδέες στο μυαλό μου που κάπου χάνομαι... Όμως πρέπει να τις βάλω κάτω και να αποφασίσω που θα προτίνω τι, να κάνω και μια κίνηση προς το εξωτερικό που την συζητάω καιρό τώρα χωρίς να την υλοποιώ από καθαρή αναβλητικότητα και να μπω σε ένα πρόγραμμα... Το ξέρω πως το λέω και το γράφω από τότε που επέστρεψα από το νησί αυτό, αλλά μην φανταστείτε ότι τα πράγματα είναι και τόσο απλά...
Βλέπετε, η δουλειά μας είναι πολύ δύσκολη πια και πολύ ανταγωνσιτική, όπως και πολλές άλλες δουλειές εννοείται, και ο χώρος γεμίζει καθημερινά με ολοένα και περισσότερα νέα παιδιά που ξεκινάνε τώρα και έχουν όνειρο να δουν το όνομα τους τυπωμένο στην ταυτότητα ενός περιοδικού και είναι πρόθυμα για να το πετύχουν να δουλέψουν πολύ πιο σκληρά και πολύ πιο φτηνά... Εγώ και πολλοί άλλοι, δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε αυτά τα παιδιά.. Και δεν θέλουμε κι όλας... Εγώ προσωπικά, όσο εγωιστικό και αν ακούγεται αυτό, δεν θεωρώ λογικό να γράφω μια σελίδα για ψίχουλα... Μπορεί επειδή δεν έχω ανάγκη να το κάνω... Όμως θεωρώ άδικο από ένα σημείο και μετά αυτό το σπάσιμο της πιάτσας γιατί μακροπρόθεσμα δεν θα κάνει καλό σε κανέναν... Παρόλα αυτά, καταλαβαίνω τους εκδότες και τους διευθυντές.... Που η δουλειά τους είναι να βγάλουν καλά περιοδικά με όσο το δυνατό μικρότερο κόστος... Έτσι, η λύση τελικά είναι η εξειδίκευση... Να γίνεις καλός κάπου, πολύ καλός, και να πουλήσεις το know how σου και όχι το ταλέντο σου... Γιατί κακά τα ψέματα, ταλέντο έχουν πολλοί... Ειδικές γνώσεις λιγότεροι....
Πως νομίζετε βρέθηκα εγώ να είμαι σχεδόν "Μυκονολόγος"? Όμως εμένα με κούρασε τελικά όλο αυτό... Και θέλω να πάω λίγο παρακάτω.... Δεν θα σταματήσω βέβαια να γράφω για το νησί... Καταρχάς γιατί το αγαπάω και το κάνω με κέφι, και σε δεύτερη φάση για τα λεφτά... Όμως θέλω να κάνω κι άλλα πράγματα... Μπορώ να κάνω κι άλλα πράγματα...
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια έχω σήμερα ένα ραντεβού και θα φροντίσω τις επόμενες εβδομάδες να κάνω κι άλλα... Είναι καιρός να χρησιμοποιήσω κάποιες γνωριμίες, όλοι το κάνουν αυτό... Είναι χρήσιμο πράγμα τα "κονέ" όχι για να σου κάνουν χάρη, κανείς δεν κάνει χάρες σε κανέναν όταν πρόκειται για δουλειά, αλλά για να σου ανοίξουν κάποιες πόρτες... Από κει και πέρα είμαστε όλοι μόνοι μας... Εμείς και οι όποιες ικανότητες μας...
Wish me luck λοιπόν γιατί πολύ την χρειάζομαι και θα σας πω νέα αύριο... Ελπίζω ο μήνας αυτός να μπει καλά γιατί διάβασα την πρόβλεψη του Γιώργου του Πανόπουλου πρωί- πρωί και απογοητεύτηκα... Έχουμε λέει τον Ερμή ανάδρομο οι Αιγόκεροι και αυτό είναι κακό για τα επαγγελματικά μας... Αλλά από την άλλη να περιμένω να μπει ο Δεκέμβρης για να αρχίσω να κινούμαι δεν λέει καθόλου... Ή ταν ή τας λοιπόν όπως έλεγαν και οι αρχαίοι υμών πρόγονοι και η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς... Και όποιος έχει κανένα ακόμα ρητό που να ταιριάζει στην περίπτωση παρακαλώ να το αναφέρει για να πάρουμε τα πάνω μας....
Καλημέρα και φιλιά σε όλους....