Δευτέρα, Οκτωβρίου 22, 2007

Το παιχνίδι της Φάβας...


Εβδομάδα που ξεκινάει με παιχνίδι θα είναι καλή εβδομάδα... Έτσι τουλάχιστον πιστεύω... Μου ζήτησε λοιπόν η Φάβα να φωτογραφίσω τα αγαπημένα αντικείμενα της καθημερινότητας μου και διάλεξα μερικά - γιατί είναι μπόλικα- και σας τα παρουσιάζω...
Τα γυαλιά μου, ροζ για την πρεσβυωπία και μαύρα για τον ήλιο, το filofax που έχω πάντα στην τσάντα μου - μοντέλο 2005 in support for breast cancer campaign- δυό δαχτυλίδια που δεν βγάζω ποτέ, το βούτυρο κακάο μου της Ducray (το βρίσκετε στα φαρμακεία και είναι μαγικό), το κινητό μου, τα τσιγάρα μου και τον αναπτήρα μου... Και όλα αυτά με φόντο τον ηλεκτρονικό μου υπολογιστή που είναι ένα από τα ΠΙΟ αγαπημένα αντικείμενα της καθημερινότητας μου... ( Και ναι, έχω μια εμονή με το ροζ χρώμα, το ξέρω αλλά νομίζω πως ταιριάζει με την προσωπικότητα και με τον χαρακτήρα που 'χω...)
Τώρα, επειδή πρέπει να πετάξω και εγώ το μπαλάκι, προσκαλώ να παίξουν μαζί μας την Tsaperdona, τον Αθήναιο, την Magica de Spell, τον Γιωρίκα, την So_Far, τον Πρόβατο, την Συκιά και τον Παύλο... Let's play guys!!!!!
Καλή εβδομάδα σε όλους, και φιλιά.....