Δευτέρα, Οκτωβρίου 15, 2007

Κέφια....

Καινούρια εβδομάδα, με κρύο, με προοπτικές να χειμωνιάσει επιτέλους, και με καινούριο κέφι... Χαρούμενο... Σήμερα ξύπνησα γεμάτη αισιοδοξία, αποφασισμένη να κάνω μια καινούρια αρχή... Θα βοηθήσει πολύ σε όλα αυτό το group που ξεκινάω από αύριο το απόγευμα και η κουβέντα που κάναμε με τον Μάνο, και η δική μου διάθεση πάνω απ' όλα να ξαναβάλω την ζωή μου στις σωστές της βάσεις... Πολλά από τα σχόλια σας μου έδωσαν έμπνευση και ιδέες.. Και κυρίως με βοήθησαν να δω πως αυτό που εγώ θεωρώ δυσκολία, ο άφθονος ελεύθερος μου χρόνος δηλαδή, για άλλους είναι επιδίωξη... Και πως μπορώ να αρχίσω να τον γεμίζω με πράγματα που αγαπώ και που με κάνουν να χαίρομαι, όπως να ξαναπιάσω το βιβλίο μου ας πούμε που το έχω εγκαταλείψει για μια ακόμα φορά, ή να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στους Δρόμους Ζωής και την ετοιμασία του bazaar.. Ο Γιάννης μάλιστα ( πάντα ο Χοϊμές) μου πρότινε κάτι ακόμα πιο εξτρεμιστικό... Να βάλω καινούριους ανθρώπους στην ζωή μου, να δοκιμάσω καινούριες φιλίες, να αρχίσω να κάνω πράγματα μόνη μου, χωρίς την Μαρία ή τον Μάνο όταν δεν μπορούν, και κυρίως, να καταλάβω πως το πρόβλημα μου δεν είναι η μοναξιά... Είναι η μοναξιά όταν δεν την επιλέγω εγώ αλλά οι άλλοι για μένα...
Μεγάλη αλήθεια, και μεγάλη ανακούφιση!!! Και έτσι, με το ηθικό μου ακμαίο, με ανυπομονησία για αύριο και με μεγάλα κέφια, ετοιμάζομαι μετά την καλημέρα αυτή να ασχοληθώ με τα του σπιτιού μου... Με τις ντουλάπες συγκεκριμμένα, μια που ψύχρανε ο καιρός και πρέπει να κατάβουν τα χειμωνιάτικα από το πατάρι και να ανέβουν τα καλοκαιρινά... Για να μην σας πω ότι έτσι και συνεχίσει ο καιρός για μερικές μέρες σε αυτό τον ρυθμό, με βλέπω να ανάβω και τζάκι!!! Κατά τα άλλα σήμερα έχει και ωραία εργάκια στην τηλεόραση - μου αρέσει πολύ να αράζω στον κανπέ και να χαζεύω ωραία σήριαλ, τι να κάνω... -και το βράδυ θα περάσει με cocooning και ηρεμία... Καλή σας μέρα, καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά...

Bloggers Unite - Blog Action Day

Υ.Γ. Είπα να συμμετάσχω και εγώ στο Blog Action Day που έχει να κάνει με το περιβάλλον... Δεν ξέρω πως ακριβώς μπορεί να ενταχθεί το σημερινό μου post στην συγκεκριμμένη θεματολογία, αυτό που θα μπορούσα να γράψω πάντως, είναι πως όταν προσέχουμε το περιβάλλον που μας αφορά άμεσα, το σπίτι μας, την βεράντα μας, την αυλή μας, το πεζοδρόμιο μας, τα σκουπίδια μας, τότε προσθέτουμε ένα λιθαράκι το γενικό concept... Δεν είναι δύσκολο πράγμα αυτό... Και ίσως να είναι μια ευκαιρία η σημερινή μέρα να ξεκινήσουμε να ανακυκλώνουμε, ας πούμε...