Τετάρτη, Οκτωβρίου 17, 2007

Καλημέρα....

Πέρασα υπέροχα εχτές... Και επειδή είδα από τα σχόλια σας και από τα mails που μου στείλατε πως σας ενδιαφέρει η ιστορία της αυτογνωσίας και των groups, θα ανεβάσω κάποια στιγμή, σύντομα, ένα post πιο αναλυτικό.... Γενικά, τον τελευταίο καιρό το blog μου έχει γίνει πιο εξομολογητικό και έχει ξεφύγει λίγο από το virtual ημερολόγιο που είχα στο μυαλό μου όταν το ξεκινούσα... Δεν με πειράζει αυτό φυσικά, έτσι δεν γίνεται άλλωστε με όλες τις σχέσεις? Με τον καιρό γνωριζόμαστε με κάποιους ανθρώπους καλύτερα και ανοιγόμαστε ολοένα και περισσότερο... Και όσο και αν ακούγεται παράξενο το να χαρακτηρίζω την διαδικτυακή επικοινωνία μας σχέση, έγω έτσι την έχω στο μυαλό μου... Σαν μια σχέση που αλλιώς ξεκίνησε και αλλιώς εξελίσσεται στην πορεία... Και αυτή της η εξέλιξη, εμένα τουλάχιστον, με γεμίζει θετική ενέργεια και χαρά... Ίσως γιατί νοιώθω πως όλοι μαζί, νικάμε αυτό το απρόσωπο του διαδικτύου και με την καλή μας διάθεση και το μοίρασμα της καθημερινότητας ή των προβληματισμών μας το κάνουμε προσωπικό, και χρήσιμο, και "δικό" μας...
Αυτά για σήμερα, γιατί πρέπει να φύγω σε λίγο, το σημερινό μου πρόγραμμα έχει κομωτήριο για ρίζα που κοντεύει να κατέβει μέχρι τα αυτιά μου και μετά μανικιούρ γιατί το βράδυ είμαστε κάπου καλεσμένοι.... Και στα ενδιάμεσα τα γνωστά... Να παραγγείλω κάτι για τον Άρι, μια που σήμερα είναι εδώ η κυρία Κωνσταντίνα και το σπίτι θα είναι άνω κάτω, λίγο γράψιμο, και λίγο παιχνίδι... Αγόρασα το καινούριο CSI και μαζεύω αποδείξεις για έναν φόνο...:-) Φιλιά πολλά σε όλους.....

Υ.Γ. Το Σάββατο από τις 9.30 μέχρι τις 1.30 ο Γιάννης και η Ειρήνη κάνουν το πρώτο σεμινάριο για γονείς και υπάρχουν ακόμα θέσεις . Αν σας ενδιαφέρει, στείλτε μου mail για να σας στείλω τηλέφωνο επικοινωνίας....