Σάββατο, Μαρτίου 29, 2008

Ένα βροχερό weekend και μια δίατα που μας άφησε νωρίς...


Άντε να τελειώνει αυτή η βροχή γιατί πολύ μου την έχει σπάσει.... Το κρύο δεν με πειράζει καθόλου, ειδικά όταν συνδυάζεται με απαλά μάλλινα, με αναμμένο τζάκι και με κόκκινο κρασί, και την ζέστη μια χαρά την αντέχω με παγωμένους καφέδες σε δροσερές βεράντες και με βουτιές σε γαλανά νερά.... Με την βροχή αποδιοργανώνομαι... Τελείως... Εχτές όλη μέρα ταλαιπωρήθηκα ατελείωτα, με την ομπρέλα μετά το κομμωτήριο, με το αυτοκίνητο στην διαδρομή για Κορωπί που γινόταν το έλα και να δεις μέχρι να μπω στην Αττική οδό, για να μην σας πω τι τράβηξα στην επιστροφή που οι δρόμοι είχαν γίνει λίμνες από λασπόντερα και η καημένη η κουρσίτσα μου τσαλαβούτηξε σαν το παπί μέχρι την μέση για να φτάσουμε με τα πολλά στο σπίτι.....
Ευτυχώς το βράδυ κύλησε όμορφα, με σούπερ παρέα στο Ψαροκόκκαλο, ένα συμπαθέστατο μικρό μαγαζάκι στην Σόλωνος που σερβίρει με χιούμορ πεντανόστιμα σουτζουκάκια (αν και ένα με δύο κλικ κάτω από αυτά της Νέας Διαγωνίου) και ένα εξαιρετικό μαστέλο Χίου τηγανητό που το τσάκισα ανελέητα.... Δεν ήμουν η καλύτερη παρέα βέβαια εχτές, μια που είχα σηκωθεί από τις 5 το πρωί - ο Άρις έφευγε στις 6 για τριήμερη εκδρομή στην Θεσσαλονίκη με το σχολείο του και έπρεπε να τον πάω να πάρει το πούλμαν- και κατά τις 12 το βράδυ πια ήμουν έτοιμη να πέσω με το κεφάλι μέσα στο πιάτο από την νύστα... Και ήταν και πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση, αλλά δεν κατάφερα να συμμετάσχω εποικοδομητικά.. Από το πολύ χασμουρητό είχαν σχεδόν βουλώσει τα αυτιά μου... Ευτυχώς που οι φίλοι μου με αγαπάνε και δεν με παρεξηγούν...
Α! Δεν σας είπα... Η δίαιτα μας εγκατέλειψε νωρίς... Αποφάσισα να παραμείνω αφράτη και ευτυχής μια που αδυνατώ να πείσω τον ευατό μου για το ποιές συγκλονιστικές αλλαγές θα επέλθουν στην ζωή μου αν μια μέρα καταλλήξω - ξανά- συλφίς... Νομίζω πως μόνο αν, κούφια η ώρα που το ακούει, χρειαστεί για λόγους υγείας θα αποφασίσω να το δω σοβαρά το θέμα... Και μια που προς το παρόν οι εξετάσεις μου λένε πως είμαι γερή σαν... βόδι - με την καλή έννοια- είπα γουάτ δε χεκ, και ξανακύλησα περιχαρής στα τηγανητά και τις σαλτσούλες... Και το κέφι μου βελτιώθηκε σημαντικά....
Και τώρα που σας τα είπα όλα αυτά και ξαλάφρωσα, πάω να επιστρέψω κάτι DVD στο video club και να πάρω και τα περιοδικά μου από το περίπτερο - κυκλοφόρησε και το καινούριο Nitro αλλά νομίζω πως η συνέντευξη που είχα πάρει θα είναι στο επόμενο - και μετά θα επιστρέψω σπίτι για cocooning... Σήμερα οι άντρες της ζωής μου θα είναι απόντες... Ο Άρις κάνει ντόλτσε βίτα στην συμπρωτεύουσα, ο αγαπημένος μου έχει δουλειά και ευτυχώς που υπάρχει και ο Droopy και θα έχω λίγη παρεούλα... Σκοπεύω λοιπόν και εγώ να κάνω μεγάλη ζωή... Με εφημερίδες, περιοδικά, μουσικούλα, DVD, και delivery... Και μεσημεριανή σιέστα γιατί το βράδυ έχουμε έξοδο με αγαπημένους φίλους που έχω επιθυμήσει πολύ και την περιμένω με ανυπομονησία... Οπότε, σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο και η Δευτέρα να μας βρει με ήλιο και ηθικό ακμαίο.. Φιλιά πολλά....