Δευτέρα, Μαρτίου 03, 2008

Αναμονή και ένα ταψί σπανακόπιτα....


Δευτέρα σήμερα, ολοκαίνουρια εβδομάδα, για να δούμε πως θα πάει... Έξω έχει λιακάδα πάντως, και ζέστη, και ο καλός μου αυτή την στιγμή που σας γράφω πρέπει πια να είναι τουλάχιστον στην σωστή ήπειρο... Ξεκίνησαν εχτές το βράδυ γύρω στα μεσάνυχτα από την Αβάνα με προορισμό το Παρίσι, η πτήση κρατάει περίπου δέκα ώρες, ε, με τις καθυστερήσεις και την ανταπόκριση κάπου γύρω στο απόγευμα πρέπει πια να είναι εδώ... Η χτεσινή μέρα πέρασε απολύτως στο ρελαντί, τελείωσα την φωτογράφιση, έγραψα λίγο, είδαμε ένα DVD με τον Άρι το βράδυ, "Αγάπη και άλλα Δεινά" λεγόταν με την Brittany Murphy, το συνοδέψαμε με σουβλάκια από την τρομερή Τζατζικοκίνηση και πέσαμε για ύπνο νωρίς...
Σήμερα δεν έχω ιδιαίτερα πράγματα να κάνω, μερικές δουλειές στο σπίτι, καθαριστήριο, και γράψιμμο... Στην αναμονή είμαι μάλλον, και το βράδυ, αν όλα πάνε καλά και έχουμε απαρτία, θα φτιάξω την λαζανάδα που λέγαμε από προχτές και το ψωμί με το cheddar και τα jalapeños, γιατί την μους την ξεκινήσαμε με τον Άρη και σας πληροφορώ πως έγινε κα-τα-πλη-κτι-κή!!!! Και εύκολη.. Λίγο το μπαιν μαρί με έβγαλε από τα νερά μου, γιατί δεν το είχα ξανακάνει, αλλά τελικά είναι απλό.... Να την κάνετε και θα με θυμηθείτε... Θα εντυπωσιάσετε τα πλήθη για πλάκα... Για να μην σας πω πως μπορεί να την φτιάξω για ένα τραπέζι που είμαστε καλεσμένοι το Σάββατο, να πάω μια φορά στην ζωή μου και εγώ κάτι σπιτικό....
Θα τελειώσω με συνταγή και σήμερα, όχι γιατί ζήλεψα την δόξα του Αθήναιου ή της κυρίας Βέφας αλλά γιατί την υποσχέθηκα στο Δεσποινάριον που ετοιμάζει τραπέζι τις επόμενες μέρες... Αφιερωμένη εξαιρετικά λοιπόν....

Σπανακόπιτα με τέσσερα τυριά.

Υλικά.

1 πακέτο χωριάτικο φύλλο
1 αυγό με 1 κουταλιά της σούπας γάλα
λάδι για το άλλειμμα των φύλλων
1 κουταλιά της σούπας γεμάτη βούτυρο
2-3 κρεμυδάκια φρέσκα ψιλικομμένα
1 κιλό σπανάκι καθαρισμένο
λίγο άνιθο
1/2 κιλό φέτα σπασμένη με το χέρι
1/2 κιλό κεφαλογραβιέρα τριμμένη
200 γρ. mozzarella
3 κουταλιές της σούπας παρμεζάνα τριμμένη
3 αυγά ελαφρά χτυπημένα
αλάτι- πιπέρι

Εκτέλεση.

Σωτάρετε στο βούτυρο τα κρεμυδάκια. Προσθέτετε το σπανάκι και τον άνιθο, συνεχίζετε το σωτάρισμα και αλατοπιπερώνετε.
Σε ένα μπωλ ανακατεύετε την φέτα, την κεφαλογραβιέρα και τα αυγά. Προσθέτετε το σπανάκι και την mozzarella και ανακατεύετε πολύ καλά.
Σε λαδωμένο ταψί απλώνετε τα μισά φύλλα αφού τα έχετε αλείψει με λάδι ένα -ένα χωριστά. Βάζετε μέσα την γεμιση, την στρώνετε να πάει ομοιόμορφα την σκεπάζετε με τα υπόλοιπα φύλλα επίσης λαδωμένα, την αλείφετε με το αυγό και την ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς, στο κάτω ράφι, μέχρι να ροδοκοκκινίσει καλά. (Να προσέξετε μόνο το φύλλο γιατί εμένα την προηγούμενη εβδομάδα που την έφτιαξα μου βγήκε μπαγιάτικο...)

Αυτά τα λίγα για σήμερα και ελπίζω αύριο να σας έχω φωτογραφίες από Κούβα.. Φιλιά σε όλους και καλή μας εβδομάδα...