Τρίτη, Μαρτίου 25, 2008

Αχ αυτή η άνοιξη!!!!


Σήμερα ξύπνησα νωρίς γιατί έχω ετοιμασίες... Όχι τίποτα φοβερά πράγματα μια που την πίτα την έφτιαξα από χτες και το υπόλοιπο μενού είναι απλό, αλλά είπα να βάλω και ένα ψωμάκι να ψήνεται, να προλάβω να σκουπίσω κι όλας μια που εκτός από εποχή του Droopy - που μαδάει εννοώ- είναι και η εποχή της λεύκας, και μια που έχουμε μπόλικες έξω από την βεράντα μας, αυτές τις μέρες τα ωραία cotto πλακάκια μας είναι μονίμως άσπρα... Θέλω να στρώσω και τραπέζι, έχω κόλλημα με το table setting και μονίμως ετοιμάζω "υπερπαραγωγές" ακόμα και όταν είμαστε μόνοι μας, και γενικά έχω μεγάλο κέφι για την σημερινή μάζωξη και πολύ θα την χαρώ...
Εχτές το μεσημέρι πλύναμε και τον Droopy που είχε γίνει μαύρος πια από άσπρος, τον μουλιάσαμε σε μπόλικο ζεστό νερό και τον περάσαμε τρεις σαπουνάδες με τον Άρι μέχρι να καθαρίσει, και τώρα είναι αφράτος και μεταξωτός και καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι... Ελπίζω να δείξει καλή συμπεριφορά σήμερα, όσο γίνεται δηλαδή, μια που οι φίλοι που θα έρθουν έχουν όλοι σκυλιά οπότε θα είναι χαλαροί και δεν θα έχει θέματα... Βέβαια την ώρα του φαγητού δεν τον κρατάει τίποτα, η μόνη λύση για να μην φάμε με την μουσούδα του απλωμένη στο τραπέζι σαν τραχανά είναι να τον δέσουμε στο πόδι κάποιας καρέκλας , όμως η Πολυάννα μέσα μου ελπίζει πάντα για το καλύτερο... Άλλωστε θα μείνει και ο Άρις να φάει μαζί μας, ανυπομονονεί να γνωρίσει την παλιά μου συμμαθήτρια και να φάει το γλυκό της Βίβιαν, οπότε κάπως θα βοηθήσει να τον κουμαντάρουμε...
Κατά τα άλλα οι μέρες αυτές είναι μάλλον ήσυχες, ο καιρός δεν έχει αποφασίσει τι θέλει, το πρωί έβρεχε και τώρα έχει βγάλει ήλιο, και εγώ ανυπομονώ να κατεβάσω από το πατάρι τα ανοιξιάτικα... Και να φυτέψω την βεράντα μου για να πίνω τον πρώτο καφέ της ημέρας έξω...Έχω διάφορες δουλειές, χρωστάω δυό κομάτια στο ΕΥ ΖΗΝ που πρέπει να τα δώσω αύριο, έχω να κανονίσω τα του νησιού, την επόμενη εβδομάδα ξεκινάμε και το Mykonos αλλά εμένα το μυαλό μου εκεί... Στις βεράντες, στους καφέδες στην λιακάδα και στα σχέδια διακοπών... Αχ αυτή η άνοιξη!!!! Καλημέρα, να περάσετε υπέροχα όλοι και όσοι φύγατε και σήμερα επιστρέφετε να προσέχετε πολύ... Φιλιά...

Υ.Γ. Στην φωτογραφία μια ανθισμένη βεράντα, η βεράντα του παλιού μας σπιτιού στο νησί για την ακρίβεια... Που να δείτε τι έχω να φτιάξω στην καινούρια, που είναι και καλύτερη!!!!