Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2008

Δύο αστέρια και ένα burger....


Δευτέρα σήμερα που μοιάζει όμως λίγο με Σάββατο μια που αύριο είναι πάλι αργία... Η Αθήνα έχει αδειάσει, οι περισσότεροι φίλοι μας λείπουν και η ανταπόκριση της Ρούλας από το νησί μίλαγε χτες για καιρό βροχερό και για πολλά μαγαζιά που δεν έχουν ακόμα ανοίξει... Νομίζω πως δεν περνάει πολύ καλά η φιλενάδα μου, ίσως γιατί έχει συνηθήσει το νησί καλοκαίρι και κάπως της φαίνεται.. Εγώ πάλι που το έχω επιθυμήσει απίστευτα και που λόγω περιοδικού μου έρχονται καθημερινά πληροφορίες για όλα τα καινούρια που ετοιμάζονται, μετράω μέρες μέχρι την Μεγάλη Τετάρτη... Αν και παίζει η πιθανότητα να κατέβω εκτάκτως για δυο τρεις μερούλες και λίγο νωρίτερα και πολύ το ελπίζω για να είμαι ειλικρινής...
Οι προηγούμενες μέρες πέρασαν όμορφα παρέα με όσους φίλους έμειναν εδώ, εχτές πήγαμε και μια Σπονδή οικογενειακώς με τον Μάνο, τον Άρι και την πεθερά μου και πολύ το διασκεδάσαμε, ειδικά ο Άρις που τρελαίνεται για γκουρμεδιές και κόντεψε να φάει και τον δυάστερο πλέον σεφ.. Δεν ξέρω αν το πληροφορηθήκατε, το τσίμπησε το δεύτερο αστέρι της η Σπονδή και έτσι διαθέτουμε και εμείς πλέον, στην Ελλαδίτσα, εστιατόριο με δύο αστέρια Michelin, ότι και αν σημαίνει κάτι τέτοιο πέραν του ότι εξελισσόμεθα γαστρονομικώς...
Εγώ πάλι που εξελίσσομαι μαγειρικώς μεν, έχω πάντα ελλείψεις δε, αύριο κάλεσα το μεσημέρι φίλους στο σπίτι για φαγητό, και επειδή δεν ξέρω να κάνω μπακαλιάρο σκορδαλιά που είναι το πρέπον λόγω εθίμου, θα περιοριστώ στην σπανακόπιτα με τα τέσσερα τυριά (που σας έχω δώσει την συνταγή), σε μια σαλάτα και σε ταπεινά μπιφτεκάκια στον φούρνο με πατάτες.... Θα έχουμε όμως γλυκό hand made από επαγγελματία σεφ, όπως και άφθονη καλή διάθεση οπότε θα ισοσκελιστούν οι όποιες ατέλειες....
Όσο για σήμερα, το πρόγραμμα έχει σούπερ μάρκετ, Γερμανό γιατί ο Άρις χάλασε το κινητό του και τώρα κυκλοφορεί με ένα παλιό της μαμάς μου που καθόλου δεν τον βολεύει και το θέμα είναι φλέγον και πρέπει να λυθεί άμεσα, περίπτερο, καθαριστήριο, video club... Τα γνωστά.. Και το βράδυ άραγμα στον καναπέ, DVD (έχω πάρει το Φιλί της Ζωής που δεν το είδαμε στο σινεμά) και burger delivery από το Simply ή σουβλάκια από την Τζατζικοκίνηση για να ισορροπήσουν λίγο τα πράγματα μετά από μια βραδιά τόσων αστέρων.... (Η δίαιτα διεκόπη προσωρινώς όπως ίσως καταλάβατε, αλλά από Τετάρτη θα την ξαναπιάσω με περισσότερη ελπίζω επιτυχία..) Καλημέρα και πολλά πολλά φιλιά....

Υ.Γ. Το Σάββατο γνώρισα και την Γεωργία (melissoula) και πολύ το χάρηκα... Τελικά, τα καλύτερα παιδιά είμαστε μαζεμένα εδώ μέσα και όποιος τολμήσει να πει το αντίθετο είναι απλά μακριά νυχτωμένος....