Παρασκευή, Μαρτίου 21, 2008

Επιτέλους καλά νέα!!!


Λοιπόν… Επιτέλους καλά νέα… Μετά από μια συνάντηση που είχα προχτές με τον τέως διευθυντή μου και πάντα φίλο μου, τον Πέτρο, συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε σε μόνιμη βάση και να συμμετέχω ενεργά σε όλες τις ειδικές εκδόσεις του Ομίλου Λυμπέρη. Που συμπεριλαμβάνουν εκτός από το αγαπημένο μου Mykonos Confidential του οποίου θα έχω και φέτος την αρχισυνταξία της Μυκόνου, το ολοκαίνουριο 2 Board (το περιοδικό του Ελ. Βενιζέλος που θα βγαίνει τέσσερις φορές τον χρόνο και δεν έχετε δει ωραιότερο περιοδικό στην ζωή σας, όταν το δείτε σε λίγες μέρες θα με θυμηθείτε), το Traveler που θα κυκλοφορεί επίσης τέσσερις φορές τον χρόνο ξεκινώντας από τον Απρίλιο, το Best of the Best, τα Best Hotels και φαντάζομαι πως όλο και κάποια έκπληξη θα σας έχουμε με τον καιρό… Πράγμα που σημαίνει πως θα έχω επιτέλους αυτό που ήθελα, δηλαδή δουλειά όλο τον χρόνο και σταθερά, καλά χρήματα…
Και δείτε τώρα πως τα φέρνει καμιά φορά τα πράγματα η ζωή.. Όταν έκλεισα την συμφωνία, και έχοντας στο μυαλό μου πως, όπως λέγεται στην δημοσιογραφική πιάτσα, υπάρχει μια «κόντρα» ανάμεσα στους δύο ομίλους, την ΙΜΑΚΟ και τον Όμιλο Λυμπέρη, θεώρησα πως έπρεπε να ενημερώσω την διευθύντρια του NITRO για τα καινούρια δεδομένα έτσι ώστε να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις και κυρίως για να μην έρθει σε δύσκολη θέση… Για να σας είμαι ειλικρινής περίμενα πως θα μου έλεγε ευγενικά να σταματήσουμε την συνεργασία μας και θα την καταλάβαινα απολύτως. Με εξέπληξε παραπάνω από ευχάριστα. Με διαβεβαίωσε πως από την στιγμή που τα άλλα περιοδικά δεν είναι ανταγωνιστικά του NITRO σε θέματα ύλης δεν έχει κανένα πρόβλημα και θέλει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί !! Δεν χρειάζεται να σας πω πόσο πολύ χάρηκα… Μου αρέσει το καινούριο NITRO, είναι και ένα περιοδικό με μεγάλη αναγνωσιμότητα, και γουστάρω πολύ τα πράγματα που κάνω εκεί… Και γουστάρω ακόμα περισσότερο που τελικά όλα αυτά τα περί κόντρας, αν αληθεύουν, παύουν να ισχύουν όταν υπάρχει καλό κλίμα και άνθρωποι αξιόλογοι που μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους…
Και στο καπάκι, για να τριτώσει το καλό, έμαθα πως υπάρχει προοπτική να ελευθερωθεί ένα υπέροχο σπίτι στο νησί, λίγο μικρότερο από αυτό που έχουμε τώρα αλλά σε τοποθεσία μαγική, σχεδόν μέσα στο χωριό, με θέα το λιμάνι και τον Γιαλό, και το κυριότερο σε walking distance από τα πάντα, έτσι ώστε ο Άρις να μπορεί να πηγαίνει όποτε θέλει με τα πόδια για σινεμά, για να βρει τους φίλους του ή για να βολτάρει στον Γιαλό χωρίς να κρέμεται από μας για να τον πηγαινοφέρνουμε… Και το ακόμα καλύτερο? Άμα τελικά όλα πάνε καλά και το πάρουμε θα έχουμε για σπιτονοικοκύρηδες αγαπημένους φίλους που κάνουν το όλο concept σχεδόν ιδανικό… Δεν σας το λέω με σιγουριά γιατί ακόμα δεν είναι βέβαιο, όμως ελπίζω να σταθούμε τυχεροί και να το πάρουμε… Και είναι περιττό να σας πω ότι έχω από προχτές τις φωτογραφίες του στον υπολογιστή μου και κάνω ήδη σχέδια για το πώς θα το διακοσμήσω, που θα βάλω τι και αν θα χωράνε στην βεράντα οι γλάστρες και τα φυτά μου…
Όπως και να 'χει πάντως, το καλοκαίρι μου τελικά θα περιλαμβάνει και μπόλικο νησί, όχι μόνιμα για τους γνωστούς λόγους, αλλά με συχνά πήγαινε έλα μέχρι να βγει το περιοδικό και μετά με όλον τον Αύγουστο σε καινούριο σπίτι….
Έτσι, παρόλη την χτεσινή μου κακοκεφιά - είμαι κυκλοθυμική και φαντάζομαι πως το έχετε καταλάβει όλοι μέχρι τώρα - ξαφνικά, όλα μοιάζουν να παίρνουν τον δρόμο τους… Και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί ειδικά τα επαγγελματικά μου τα έχω παλέψει πολύ, χρόνια τώρα, και όλο πήγαιναν να στρώσουν και κάτι γινόταν και άντε πάλι από την αρχή… Αυτή η συνεργασία όμως, είμαι σίγουρη πως θα πάει καλά… Πρώτον γιατί με τον Πέτρο πέρα από το ότι έχουμε ξανασυνεργαστεί (και τσακωθεί και επιβιώσει της καταστροφής) είμαστε φίλοι και αγαπιόμαστε και κυρίως σεβόμαστε ο ένας το μυαλό, τις ικανότητες και την προσωπικότητα του άλλου, και δεύτερον γιατί το project περιλαμβάνει Μύκονο, και το νησάκι, όπως πάντα, εξακολουθεί να φέρνει στην ζωή μου τα καλύτερα…
Αυτά τα υπέροχα για σήμερα και να ξέρετε πως ένα μέρος όλης αυτής της καλοτυχίας είμαι σίγουρη πως το οφείλω και σε σας.. Που μου φέρατε στην ζωή μου άφθονο support, και όλο αυτό το χαρούμενο και θετικά φορτισμένο πάρε δώσε που δεν μπορεί να μην επηρεάζει με κάποιον τρόπο το κάρμα μου… Σας φιλώ γλυκά λοιπόν, σας ευχαριστώ για όλα και τρέχω να προλάβω τα ραντεβού μου μια που το πρόγραμμα σήμερα έχει beaute… Νύχια, ρίζα, χτένισμα, φρύδια, τα πάντα… Και μετά θα πάω για καφέ με την φίλη μου την Doris που ήρθε μόλις από Λονδίνο και πολύ την έχω επιθυμήσει.. Και μου έφερε και τα μπισκοτάκια τσαντούλες, τα θυμάστε, αυτά που δεν μπορούσα να παραγγείλω γιατί δεν τα έστελναν παρά μόνο εντός Μεγάλης Βρετανίας… Σούπερ? Καλημέρα σε όλους και πολύ, αλλά πάρα πολύ όμως pink thinking….