Σάββατο, Μαρτίου 22, 2008

Η παλιά μου συμμαθήτρια και ένας χρόνος (και δύο μέρες) blogging...


Ο σημερινός μου πρωινός καφές δεν συνοδεύεται από μπισκότα Digestive αλλά από δυό νοστιμότατες - fuck the diet and spoil me, spoil me now- τσαντούλες Biscuiteers από αυτές που μου έφερε εχτές η καλή μου η Doris. Όπως και το πρωινό του Droopy δεν έχει μόνο ξηρά τροφή αλλά και γύρο, και μάλιστα όχι γύρο ότι κι ότι αλλά γύρο από την Νέα Διαγώνιο στην οποία συνάντησα εχτές μετά από πολλά, πολλά χρόνια μια παλιά μου συμμαθήτρια που την ξαναβρήκα μέσα από εδώ.. Περάσαμε υπέροχα, φανταστείτε ότι συναντηθήκαμε στις 10 και φύγαμε τελευταίοι από το μαγαζί σχεδόν στις 3.οο και η ώρα κύλησε σαν γάργαρο νεράκι, ταίριαξαν και οι άντρες μας, κουβεντιάσαμε για ένα σωρό πράγματα - και δεν αναφερθήκαμε και φοβερά στα σχολικά μας χρόνια- και γενικά πολύ το χάρηκα... Όχι μόνο γιατί ξαναβρεθήκαμε μετά από τόσα χρόνια αλλά γιατί είναι συγκινητικό και ανακουφιστικό ταυτόχρονα να συνειδητοποιείς πως με έναν άνθρωπο που τον γνώρισες σε μια εποχή πολύ αθώα, τότε που οι φιλίες μας δεν εμπεριείχαν κανενός είδους "ιδιοτέλεια" - που δεν μετρούσαν ούτε κοινωνικά status, ούτε δουλειές, ούτε χρήματα, ούτε κονέ - ταιριάζεις μια χαρά και σήμερα χωρίς να χρειαστεί να κάνεις κανενός είδους έκπτωση ή υποχώρηση πουθενά... Περιτόν να σας πω δε ότι η φιλενάδα μου ήταν μια χαρά, κούκλα, και φανερά ευτυχισμένη, και ότι τελικά οι Ουρσουλίνες αποδειχτήκαμε πολύ προχωρημένα παιδιά για λόγους που δεν μπορώ να σας εξηγήσω αλλά you can take my word for it.... Ναι, ήταν σούπερ η χτεσινή βραδιά τόσο που ξύπνησα σήμερα το πρωί με την απορία αν είναι to soon να ξανακανονίσουμε την Δευτέρα....
Να σας πω επίσης μια ακόμα φορά για το μαγαζί (την Νέα Διαγώνιο) ότι δεν παίζεται, αν δεν έχετε πάει να πάτε έστω και μόνο για να δοκιμάσετε τα κορυφαία σουτζουκάκια στην Αθήνα (οκ, και τον γύρο, και το συκώτι, και τις πατατούλες τηγανητές, και την πάπρικα)...
Τώρα θα βολτάρω λίγο από τα αγαπημένα μου blogs και αργότερα θέλω να πάω στο Mall, στην Fnac να αγοράσω το Grey's Anatomy 3, και θέλω και μια μάσκαρα και ένα ακόμα ζευγάρι γυαλιά για να τα έχω στην τσάντα μου, που τα ξεχνάω συνέχεια και δεν μπορώ να διαβάσω ούτε καν τους καταλόγους στα εστιατόρια... Το μεσημεράκι δε, μπορεί να πιω και ένα καφέ με την Γεωργία - λέγε με melissoula- που ήρθε εχτές από Γενεύη και θα είναι σήμερα στην γειτονιά μου για μαλλί... Αυτά για σήμερα και εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο ή ένα ακόμα καλύτερο τετραήμερο όσοι το συνδιάσατε και με την 25η Μαρτίου... Φιλιά πολλά ...

Υ.Γ. Μέσα σε όλα όσα γίνονται αυτές τις μέρες πέρασαν τα γενέθλια του blog και ούτε τα θυμήθηκα... Κλέισαμε χρόνο λοιπόν στις 20 του μηνός, προχτές, και σας ευχαριστώ πολύ όλους που τον κάνατε τόσο ενδιαφέροντα και εποικοδομητικό.... Άντε να είναι έτσι και καλύτερος και ο επόμενος...

Υ.Γ. 2 Στην φωτογραφία τα μπισκοτάκια.. Σχεδόν λυπάσαι να τα φας, αλλά την ροζ τσαντούλα ξεχάστε την ήδη.. Μόλις την τραγάνισα....:-)