Τρίτη, Μαρτίου 18, 2008

Happy birthday mommy!!!


Σήμερα έκλεισα αισίως μια ολόκληρη εβδομάδα δίαιτα... Και το αποτέλεσμα? 2 κιλά και 300 γραμμάρια μείον!!!! Yes, yes, yes!!!! Και δεν είναι τόσο τα κιλά, που μια χαρά είναι και αυτά, όσο το ότι την έκανα χωρίς ιδιαίτερες παρασπονδίες και κυρίως, χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία... Οπότε, we keep walking... Τώρα που σας γράφω τρώω τα πρωινά μου μπισκοτάκια Digestive με τον πρώτο καφέ της ημέρας, έχω ήδη βάλει και γίνεται μοσχαράκι κοκκινιστό για τον Άρι, έχω στρώσει κρεβάτια και μόλις τελείωσω με το φαγητό θα περάσω να πάρω την μαμά μου από το σπίτι της και θα πάμε για καφέ... Εορταστικό καφέ μια που η μανούλα μου έχει σήμερα τα γενέθλια της.... Δεν θα σας πω τα πόσα κλείνει, δεν έχει καμιά σημασία έτσι κι αλλιώς γιατί παραμένει μια θεά και μάλιστα χωρίς πλαστικές, botox και λοιπές παρεμβάσεις, και τώρα τελευταία έχει ανέβει ακόμα περισσότερο μια που όλα δείχνουν πως περνάει μια πολύ καλή καινούρια περίοδο και στα προσωπικά της... (Με τον μπαμπά μου, για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις.. Αν είναι δυνατόν, και όμως είναι, αυτοί οι δύο άνθρωποι έχουν περάσει όλη τους την ζωή κάνοντας κύκλους ο ένας γύρω από τον άλλον... Έχουν ερωτευτεί πολύ, έχουν παντρευτεί, έχουν κάνει δυό παιδιά, έχουν χωρίσει- κανονικά με διαζύγιο- και τα έχουν ξαναβρεί και ξαναχάσει ένα σωρό φορές από τότε... Και τώρα είναι πάλι μαζί, happier than ever...) Με την μαμά μου η σχέση μας έχει περάσει από πολλές φάσεις... Πάντα ηταν περισσότερο φίλη μου παρά γονιός μου - φταίει και η μικρή διαφορά ηλικίας που έχουμε- και έτσι, έχουμε και τους τσακωμούς μας, και τα κουτσομπολιά μας, και τα έξω μας, έχουμε και τις κόντρες μας, έχουμε και τις διαφορές μας, όμως πέρα και πάνω απ' όλα είναι ένας άνθρωπος που έχει σταθεί δίπλα μου όποτε τον χρειάστηκα... Εννοείται ότι έκανα πολύ Χοϊμε μέχρι να καταφέρω να την καταλάβω ή μάλλον να κατάλάβω την σχέση της με τον πατέρα μου που την έχει σημαδέψει, και μαζί με εκείνη έχει σημαδέψει και εμάς, όμως τώρα πια έχω κάνει ειρήνη με όλους και αυτό με βοηθάει να βλέπω τα πράγματα από μια απόσταση πολύ ανακουφιστική... Και να κατανοώ τις αδυναμίες της μαμάς μου χωρίς να τις κρίνω... Έτσι λοιπόν, σήμερα έχει καφέ - άραγε θα μπορούσα να κανονίσω να σβύσει ένα κεράκι πάνω σε ένα κρουασάν, ας πούμε? Ναι νομίζω πως θα μπορούσα- και μετά ίσως καμιά βόλτα από το Mall γιατί θέλω να πάρω το Grey's Anatomy 3 ή από τον Βασιλόπουλο γιατί το πρόγραμμα μου τις επόμενες μέρες έχει σπανακόπιτα οπότε λέω να φτιάξω μία και να στείλω και τα γνωστά τάπερ σε γονείς και πεθερά...
Οπότε σας αφήνω για να ετοιμαστώ και τα λέμε αύριο... Πολλά φιλιά σε όλους....