Παρασκευή, Μαρτίου 14, 2008

Άνοιξη και δίαιτα....



Να 'μαστε πάλι εδώ λοιπόν... Μέσα σε τρεις μέρες δεν συνέβη τίποτα συνταρακτικό είναι η αλήθεια πέρα από το ότι ξεκίνησα δίαιτα.. Την οποία πάω πάρα πολύ καλά αν και εχτές την χάλασα ελαφρά, πολύ ελαφρά όμως, όσο πατάει η γάτα, τρώγοντας λίγο από το υπέροχο σουφλέ μελιτζάνας που είχε φτιάξει η φίλη μας η Στέλλα.. Χαλάλι του βέβαια γιατί ήταν απίθανο, εννοείται πως ζήτησα την συνταγή και όταν μου την δώσει θα την ανεβάσω, και σήμερα, τώρα, σας γράφω πίνοντας τον πρωινό μου καφέ με δύο ορφανά μπισκοτάκια Digestive Light, έτσι για το ονόρε.... Βέβαια, για να λέμε την αλήθεια, προς το παρόν καθόλου δεν με πειράζει που απαρνήθηκα το καθημερινό μου κρουασάν και ένα σωρό άλλα νόστιμα πράγματα μαζί, γιατί για δεύτερη φορά μέσα σε πέντε περίπου χρόνια νομίζω πως έγινε αυτό το κλικ μέσα στο μυαλό μου και θέλω να σταματήσω να χαζοτρώω βλακείες και να κρατήσω το πρόγραμμα όσο καλύτερα μπορώ... Την προηγούμενη φορά το εγχείρημα μου στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία αν σκεφτείτε πως έχασα περίπου 18 κιλά και μας έμεινε και ο διαιτολόγος μια που γνώρισε και παντρεύτηκε την αδερφή μου... Για να δούμε φέτος...
Είναι και η δίαιτα που είναι εύκολη και δεν πεινάς, έχει και μια bonus night την εβδομάδα όπου μπορώ να φάω ότι θέλω, έχει και 6 με 8 ποτήρια κρασί ή βότκα την εβδομάδα οπότε μπορώ να βγαίνω άνετα και να μην πίνω ξενέρωτα νερό μεταλικό.... Και βέβαια είναι και η άνοιξη - έξω μυρίζει φρεσκοκουρεμένο γκαζόν και ό ήλιος λάμπει, και εχτές ήπια τον πρώτο καφέ της χρονιάς έξω στο Patron και ήταν σούπερ- που μου φέρνει στο μυαλό λεπτά ρούχα, χορούς και βόλτες και για όλα αυτά πρέπει να είμαστε ή έστω να νοιώθουμε ανάλαφροι.. Οπότε... Μπισκοτάκια digestive για πρωινό και σαλάτες και ψητά, και οι παρεκτροπές με μέτρο...
Αυτά για σήμερα, σε λίγο πάω να φτιάξω μαλλί γιατί εχτές είχε διακοπή και έφυγα όπως πήγα, και μετά έχω και δουλειά... Έχω ραντεβού να πάρω μια συνέντευξη για το ΕΥ ΖΗΝ και δεν έχω απομαγνητοφωνήσει ακόμα την προηγούμενη που πήρα για το NITRO... Φιλιά και καλημέρες σε όλους....

Υ.Γ. It's good to be back..... :-)