Τρίτη, Μαρτίου 04, 2008

Με άρωμα Αβάνας.....



Ναι, είμαστε πάλι όλοι εδώ.... Που σημαίνει πως χτες, μετά από δέκα ολόκληρες μέρες κοιμήθηκα πάλι σαν πουλάκι - έστω και γύπας- από τις 11.30 και ξύπνησα μόλις... Ο Μάνος επέστρεψε εχτές κατά τις 5.30 το απόγευμα, πτώμα στην κούραση μετά από 30 ώρες ταλαιπωρίας σε αεροδρόμια και αεροπλάνα αλλά με μια βαλίτσα βεμάτη πούρα - και όταν λέμε γεμάτη εννούμε τίγκα- και πανευτυχής... Πέρασε υπέροχα, ήπιε ατελείωτα mohitos στην βεράντα του Nacional, κάπνισε φοβερά πούρα, συνδίασε μοναδικά business with pleasure και εγώ ελπίζω απλά πως η διασκέδαση του παρέμεινε στα πούρα και τα ποτά, αν ποτέ κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τέτοια πράγματα... Τέλος πάντων, στο κάτω κάτω της γραφής, οι ατασθαλείες στην άλλη άκρη της γης δεν πολυ- πιάνονται, ειδικά μετά από 17 χρόνια σχέσης, οπότε παραφράζοντας το γνωστό ρητό, what happens in Cuba stays in Cuba...
Αφού ανοίξαμε βαλίτσες λοιπόν, και ταχτοποιήσαμε ευλαβικά τα πούρα στα humidors και τα μπλουζάκια με τον Τσε του Άρι στην ντουλάπα του, (αυτά είναι τα πράγματα που έφερε το αγόρι από την Κούβα, εμένα που ούτε τα πούρα με αφορούν ούτε και ο Τσε , ειδικά μάλιστα σε μακώ, με ξεπέταξε με ένα Angel από το duty free του de Gaule) και αφού έβαλα και ένα πλυντήριο το οποίο όταν τελείωσε χώρεσε οριακά στην απλώστρα - η κυρία Κωνσταντίνα θα πάθει σοκ την Πέμπτη, έχει να σιδερώσει τουλάχιστον δέκα πουκάμισα among others- αράξαμε στους καναπέδες, είπαμε τα νέα μας, φάγαμε τα σούπερ λαζάνια που ετοίμασα και την υπόλοιπη μους , εισέπραξα συγχαρητήρια για την μαγειρική αλλά και για την ζαχαροπλαστική μου και από τους δύο άντρες της ζωής μου, ο Μάνος πήγε για ύπνο - και κοιμάται ακόμα 11 ώρες μετά - και εγώ είδα τον Ratatouille... Τι μαγική, τι υπέροχη ταινία!!! Ενθουσιάστηκα.. Και ταυτίστηκα απολύτως με το motto του chef Gusteau, "Anyone can cook".. Anyone can cook όντως, ακόμα και εγώ....
Σήμερα, αργότερα, θα πάω για καφέ με την μαμά μου που την βλέπω πια σπάνια γιατί είναι διαρκώς busy, θα κάνω και τα κλασσικά, σούπερ μάρκετ, περίπτερο, video club, και θα επιστρέψω να προετοιμάσω λίγο μια συνέντευξη που έχω να κάνω αύριο... Και το βράδυ έχει Λάκη και delivery - να μην κακομάθουμε όλο στα μαγειρευτά- και πάλι ύπνο νωρίς για να έρθει ο καλός μου στα ίσα του... Βλέπετε από αύριο ξεκινάει σερί εξόδων, έχουμε να δούμε φίλους που επιθυμήσαμε πολύ όπως τον Κώστα και την Λιάνα, έχουμε κλείσει εισιτήρια να δούμε το Bossa Nova πριν κατέβει, το Σάββατο είμαστε καλεσμένοι σε ένα σπίτι, την Δευτέρα είναι Καθαρά Δευτέρα και όλο και κάτι θα κάνουμε, όπως άλλωστε και την Παρασκευή, να κουνηθούμε λίγο γιατί κοντεύουμε να μουχλιάσουμε... Οπότε, σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι να περάσετε μια όμορφη και ενδιαφέρουσα μέρα....

Υ.Γ. Ο αγαπημένος μου πήρε μεν την φωτογραφική μηχανή μαζί του αλλά μου την επέστρεψε άθικτη.. Ούτε μια φωτογραφία δεν τράβηξε το τέρας, αν είναι δυνατόν!!! Οπότε θα βολευτούμε με φωτογραφίες από τον Google, έτσι για να πάρει λίγο χρώμα εξωτικό στο θέμα....