Παρασκευή, Μαρτίου 07, 2008

Τέλος εβδομάδας....


Πότε μπήκε αυτή η εβδομάδα, πότε τελειώνει, ούτε που το κατάλαβα... Κάτι το καθημερινό τρέξιμο, κάτι το ανοιξιάτικο mood, να που ήρθε κι όλας η Παρασκευή, και τι Παρασκευή!!! Πριν την Καθαρά Δευτέρα, που σημαίνει ολόκληρο τριήμερο στην διάθεση μας, να το αξιοποιήσουμε ο καθένας όπως αγαπά... Εμείς ας πούμε δεν θα πετάξουμε αετό, δεν είναι καθόλου του γούστου μας και ευτυχώς δεν ήταν και του Άρι, αν και θυμάμαι αμυδρά τον Μάνο μαζί με έναν φίλο του κάποτε, πολλά πολλά χρόνια πριν, να προσπαθούν ματαίως να σηκώσουν ένα αεροδυναμικό αριστούργημα αγορασμένο από το Eqvus και τον Άρι να περιμένει υπομονετικά να στεφθεί το concept με επιτυχία... Στο δικό μας μυαλό η Καθαρά Δευτέρα, να το ομολογήσω, είναι συνδυασμένη περισσότερο με την ταραμοσαλάτα και την λαγάνα παρά με τις βόλτες στην εξοχή και στον καθαρό αέρα... Και με αυτή την λογική θα την περάσουμε στο Απλά του Χρύσανθου και όχι στα Τουρκοβούνια... Παρόλο που αν περνούσε απολύτως από το χέρι μου - που δεν περνάει - θα προτιμούσα να την περάσω στο νησί και μάλιστα στο Nammos που την Δευτέρα κάνει όπως κάθε χρόνο το pre- summer opening του... Δεν πειράζει όμως.... Σε 15 μέρες, 14 για την ακρίβεια, θα είμαστε εκεί... Οπότε αρκούμαι απλά να μετράω τις μέρες ανάποδα...
Στο μεταξύ σήμερα έχω να πάω για shopping - θέλω να αγοράσω ένα δώρο και να πάω και Βασιλόπουλο γιατί έχω αναλάβει να φτιάξω την μους για αύριο που είμαστε καλεσμένοι σε ένα σπίτι- και ελπίζω να μην πέσει ο ουρανος στο κεφάλι μου γιατί ναι μεν εμείς το ξέρουμε πως μπήκε η άνοιξη, εκείνη μάλλον όμως δεν έχει ακόμα ενημερωθεί... Και έξω έχει μια μαυρίλα... Θα κάνω τις δουλειές μου στα σβέλτα λοιπόν, θέλω να πάω και περίπτερο, φούρνο, video club, τα κλασσικά, και θα επιστρέψω τρέχοντας στο σπίτι... Από τώρα μέχρι και την Τρίτη το πρωί έχω δώσει στον εαυτό μου ρεπό... Ούτε τελεία δεν σκοπεύω να γράψω πέρα από το blogging... Αντιθέτως θα ασχοληθώ με τα παιχνίδια μου, το Sleuth και το ολοκαίνουριο AGON- The Lost Sword of Toledo που μου ήρθε χτες από το Amazon, θα ξεκινήσω το καινούριο βιβλίο της Plum Sykes (που έγραψε το Bergdorf Blonds) το Debutante Divorcee, θα δω εργάκια στην τηλεόραση και θα περάσω όσο περισσότερο quality time μπορώ με τους αγαπημένους μου και με τους φίλους μου... Και σήμερα το βράδυ θα γνωρίσω μια ακόμα διαδικτυακή φίλη, και πραγματικά ανυπομονώ... Μέσα στα πολλά καλά που έφερε στην ζωή μου αυτό το blog είναι και αρκετοί καινούριοι άνθρωποι με τους οποίους ταιριάξαμε και κολλήσαμε , και εντάχθηκαν στις ήδη υπάρχουσες παρέες μας μια χαρά... Και αισιοδοξώ πως όσο θα περνάει ο καιρός, ο κύκλος θα μεγαλώνει... Καλημέρα βροχερή αλλά αισιόδοξη και πολλά φιλιά....

Υ.Γ. Η φωτογραφίες σήμερα είναι, εννοείται, από το Nammos... Να τις χαζεύουμε και να παίρνουμε βαθιές, απολαυστικές τζουρίτσες από το νησί.....