Κυριακή, Ιουλίου 01, 2007

Καλό μήνα!!!


Στην βεράντα μου γίνεται χαμός... 7 μποφόρ λέει η μετεωρολογική υπηρεσία, για 8 τα βλέπω εγώ, αλλά who cares? Το νυχτολούλουδο ίσως που κοντεύει να γίνει ανεμοδούρα, και μια γλάστρα που έπεσε εχτές γύρω στις δέκα φορές και αφού βαρέθηκα να την σηκώνω και να μαζεύω χώματα, την έδεσα στο ξύλινο κάγκελο με δερμάτινο κορδόνι από αυτό που περνάμε τα χαϊμαλιά στον λαιμό μας, πράγμα που το βρίσκω απείρως πιο chic από τον σπάγγο... Τον μήνα τον πιάσαμε στην Ψαρρού κλασσικά, άλλωστε στις περισσότερες παραλίες σήμερα έπαιρνε ο Θεός τον κόσμο και γυρίσαμε αργά το απόγευμα σπίτι με προοπτική να ξαναβγούμε αύριο.. Η μαμά θέλει να δει το τελευταίο επεισόδιο της Βέρας, ο Άρις έχει θέματα να λύσει με τους κολητούς του στο MSN και εγώ μέσα στον χαλασμό πότισα τα λουλούδια μου και τώρα είπα να κάνω λίγο blogging... Είχα μάλιστα αποφασίσει στο πρώτο post του Ιουλίου να ασχοληθώ με κάτι πιο σοβαρό και ζουμερό, όπως τα έυκολα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουν διάφοροι αναγνώστες διαβάζοντας τα blogs, και στα ανάλογα σχόλια και mails που τα ακολουθούν, αλλά είπα να το αφήσω για άλλη φορά.. Μην μπει ο μήνας με μουρμούρα...

Εχτές το βράδυ πήγα στα βαφτίσια της Σοφίας, της κόρης του φίλου μου του Τάσου και μετά στο πάρτυ που έκανε στο Gola και πέρασα σούπερ... Αράξαμε στην υπέροχη βεράντα από νωρίς, χαζέψαμε την θέα με τον αέρα να μας δροσίζει και να ανακατεύει τα μαλιά μας, ήπιαμε άφθονο παγωμένο λευκό κρασί, η μουσική ήταν υπέροχη, ο μπουφές συγκλονιστικός και όλα κύλησαν ακριβώς όπως έπρεπε για να γιορτάσουμε τη Σοφούλα και το νεοαποκτηθέν όνομα της... Μετά ήμουν καλεσμένη και σε ένα opening party στο Cavo Tagoo αλλά επειδή όπως σας έχω ξαναπεί ίσως, τα κοσμικά δεν είναι το φόρτε μου, βρήκα μια δικαιολογία και την κοπάνισα, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή... Και γύρω στη 1 ήμουν στο κρεβάτι μου και χουζούρευα... Δηλαδή ο μήνας μπήκε μια χαρά και ελπίζω έτσι να συνεχίσει... Την εβδομάδα που μας έρχεται θα έχω και.. αφίξεις... Θα κυκλοφορήσουν δύο περιοδικά που τα περιμένω πως και πως... Το ένα είναι το "δικό" μου Mykonos Confidential που θα βγει στα περίπτερα καταρχάς μαζί με το Life & Style και μετά μόνο του, και ανυπομονώ να δω πως θα φανεί στους αναγνώστες και στους φίλους μου, και το άλλο είναι το ανανεωμένο EY ZHN που άλλαξε από αυτόν τον μήνα διευθυντή και που ελπίζω να σκίσει... Οπότε από Πέμπτη και μετά θα το ρίξω στο διάβασμα.... Και μόλις χαλαρώσω λίγο ακόμα και καθαρίσει το μυαλό μου τελείως από τα δημοσιογραφικά, θα αρχίσω να γράφω και κανένα κεφάλαιο από το βιβλίο μου που το έχω σχεδόν παραμελήσει...

Μεγάλα σχέδια, πολλή ανυπομονησία και χαμόγελο.. Αυτά είναι τα συστατικά του Ιουλίου , μαζί με άφθονη ηλιοθεραπεία, βουτιές , κουβεντούλες με αγαπημένους φίλους , βόλτες και σινεμά... Καλό μήνα σε όλους!!!!!

Υ.Γ. Μην αρχίσετε να με κατηγορείτε παρακαλώ ότι δεν νοιάζομαι που καίγεται ο κόσμος γύρω μου... (Ξέρετε εσείς ποιούς εννοώ...) Δεν είναι κακό να θέλεις να ξεκινήσεις έναν καινούριο μήνα με happy σκέψεις αλλά και αν είναι, μην με διαβάζετε... Υπάρχουν πάρα πολλά blogs που ασχολούνται με τις πυρκαγιές και με τα οποία συμφωνώ και συμπάσχω...Απλά επιλέγω το δικό μου να είναι λίγο πιο ροζ... ΟΚ?