Τετάρτη, Ιουλίου 04, 2007

Back to real life....




Η χτεσινή βραδιά στο σινέ Μαντώ είχε μια ταινία με δύσκολο θέμα που το σκέπασε όμως η εκπληκτική (αλλά δεν ξέρω αν ήταν και για Oscar) ερμηνεία του Φόρεστ Γουίτακερ... Προσωπικά θεωρώ μακράν καλύτερη την ερμηνεία της Έλεν Μίρεν στο The Queen.. Παρόλα αυτά Ο Τελευταίος Βασιλιάς της Σκωτίας ήταν μια ταινία που σαφώς άξιζε να δούμε...Και η γνωστή ιεροτελεστία σουβλάκι, (πατάτες no γιατί είχαν τελειώσει), παγωμένη μπύρα, τσιγάρα, και στο καπάκι παγωτό, την έκανε ακόμα απολαυστικότερη.. Όσο για την επίσης γνωστή βόλτα στα μαγαζιά πριν το σινεμά, απέφερε αυτή την φορά ένα απίθανο ζευγάρι λαστιχένια σαμπό Crocs σε χρώμα λαδί με τα οποία νοιώθω ήδη ερωτευμένη.. Ζυγίζουν 30 γρ. και τα δύο μαζί, άρα τα φοράς και πετάς, μοιάζουν με αυτά που φοράνε οι χειρούργοι στο E.R. αλλά στο πιο όμορφο, και θα ταιριάζουν σούπερ με κάτι "στρατιωτικά" παντελόνια που έχω ( ξέρετε αυτά με τις τσέπες στα μπατζάκια) τα οποία δεν μου αρέσουν καθόλου φορεμένα με σαγιονάρες και τώρα είναι δύσκολοι καιροί για (All) Staraκια... Ψώνισα επίσης ένα απίστευτο bebe καφτάνι από το Poisson Bleu για την ανηψιά μου που βαφτίζεται στις 15 του μήνα και ένα ζευγάρι σαγιονάρες νούμερο 20!!!! γεμάτες ματάκια σε διάφορα χρώματα για να είναι set... Θεϊκά...


Σήμερα το πρόγραμμα έχει Φωκό... Αποφασίσαμε οικογενειακώς να αφήσουμε την άνεση της ξαπλώστρας μας (και η αλήθεια είναι ότι η Ψαρρού έχει αρχίσει και γεμίζει πια πολύ) και να βολτάρουμε στην άλλη πλευρά του νησιού που εγώ προσωπικά την βρίσκω το ίδιο γοητευτική και εξαιρετικά πολύ πιο ενδιαφέρουσα.. Θα απλώσουμε τις πετσέτες μας στην άμμο, θα λιαστούμε όσο αντέξουμε και μετά θα πάμε για φαγητό στο ταβερνάκι της παραλίας που among others φτιάχνει μια από τις νοστιμότερες Ceasar's Salads που έχω δοκιμάσει... (Σας έχω πει ότι έχω ένα θέμα με τις Ceasar's έτσι? Είναι Η ΣΑΛΑΤΑ για μένα και όπου την βρω την χτυπάω αλύπητα..) Στην συνέχεια θα επιστρέψουμε στο σπίτι όπου σήμερα έχουμε μεγάλο task... Να πλύνουμε τον Droopy ΄που από τις πολλές ξάπλες (και λόγω του αέρα φυσικά που φέρνει άμμο προς το σπίτι) έχει γίνει γκρί από άσπρος που ήταν... Σήμερα λοιπόν, ήρθεν η ώραν του, θα ξανασπρίσει και θα γίνει όμορφος και αφράτος σαν αρνάκι...


Και το βράδυ θα αράξουμε εντός, έχει NCIS και Desperate Housewives στο Nova και μενού ελληνικό.. (Και διαίτης) Αυγά τηγανητά με πατάτες και μυκονιάτικα λουκάνικα (Από τον Μαδούπα..) Θα ανέβει λίγο η χοληστερίνη μας αλλά η διάθεση μας θα εκτοξευτεί στα ύψη...


Προς το παρόν σας φιλώ και πάω τρέχοντας να ετοιμάσω την τσάντα παραλίας...
Υ.Γ. Επειδή είναι να μην αλλάξει το mood μου, τα λαδί Crocs μου έγιναν κίτρινα... Κατόπιν ωρίμου σκέψεως αποφάσισα πως ταιριάζουν περισσότερο με την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα που έχω και έτσι, έσπευσα να τα αλλάξω.. Και ναι, είχα δίκιο.. Είναι σούπερ και ταιριάζουν μια χαρά και με τα "στρατιωτικά" που λέγαμε.. Τους δίνουν άλλον αέρα...