Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007

Μυρτώ....


Σήμερα βαφτίσαμε την ανηψιά μου... Μια πανέμορφη μπουμπούκα, ξανθιά και γαλανομάτα, που αντιμετώπισε την τελετή στωικά, δεν έκλαψε παρά ελάχιστα όταν βούτηξε το ονοματάκι της από την κολυμπήθρα και που γελούσε , "χόρευε" και φωτογραφιζόταν ακατάπαυστα όλη την υπόλοιπη ημέρα σαν αληθηνή σταρ.... Η Μυρτώ μας που σε μια εβδομάδα γίνεται ενός, έκανε το ταξίδι μου από το νησί και την αυριανή προβλεπόμενη ταλαιπωρία μου μια που θα ταξιδέψουμε με τον Droopy με 7 μποφόρ με το Sea Jet, να αξίζει τον κόπο, απολύτως... Το κτήμα Αριάδνη, κάπου στην Βαρυμπόμπη ήταν στολισμένο στα λιλά και τα πράσινα - η αδερφή μου πραγματικά έδωσε ρέστα-, η μουσική ήταν υπέροχη , το catering από το La Fourchette νοστιμότατο ( να λέμε και τα καλά όταν τα συναντάμε) και το table setting απίστευτο... Με βαζάκια με μέλι και καρύδια και ασημένια κουταλάκια μπροστά σε κάθε πιάτο, στεφάνια από λουλούδια και πρασινάδες σε χρώματα λιλά και πράσινο, βαζάκια με smarties, κουφέτα και γλυφιτζούρια για τα μικρά αλλά και τα μεγαλύτερα παιδιά (δηλαδή εμάς) και την πιο τσικιτιγκλόμ μπομπονιέρα που έχω δει μέχρι σήμερα, ακριβώς ότι πρέπει για μια μικρή πριγκίπισσα σαν την μπουμπούκα μας.... Να μας ζήσει και να είναι πάντα γελαστή και ευτυχισμένη όπως σήμερα.....

P.S. (Ώρα 21.15)Τελευταία στιγμή αποφάσισα να μην φύγω αύριο... Αυτά τα 7 μποφόρ με τον Droopy στην σκυλιέρα να βρέχεται και να ζαλίζεται για δύο ώρες, κάπως μου φάνηκαν τελικά... Οπότε η αναχώρηση μας αναβάλεται για την Τετάρτη ή την Πέμπτη... 'Οτι πει ο καιρός....