Πέμπτη, Ιουλίου 12, 2007

Just an ordinary day...


Είμαι στην Αθήνα και κάνει ζέστη... Το air condition στο δωμάτιο μας έβγαζε όλη νύχτα ένα ελαφρύ δροσερό αεράκι (που πάει να πει θέλει σέρβις) και οι γρίλιες των πατζουριών αφήνουν φως να μπει οπότε ξύπνησα από τις 8... Είμαι ψυχασθενής γιατρέ μου? Όταν είμαι στο νησί καιρό επιθυμώ την Αθήνα και μόλις έρθω θέλω να διακτινιστώ πίσω με συνοπτικές διαδικασίες.. Παρόλα αυτά εχτές πέρασα πάρα πολύ όμορφα... Πήγαμε με τον Μάνο σινεμά στο Ψυχικό και είδαμε τον κύριο Brooks, μια παράξενη αλλά πολύ καλή κατά την γνώμη μου ταινία και μετά πήγαμε Fridays γιατί είχα μια τεράστια λαχτάρα για Jack Daniel's Burger.. Και είπαμε και τα δικά μας, τον είχα επιθυμίσει πολύ η αλήθεια είναι και όσο και αν οι αποστάσεις κρατάνε την σχέση σε εγρήγορση, τελικά έρχονται στιγμές που αναθεωρώ τις αποφάσεις μου και αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να ξαναγυρίσω σε ένα άλλο, πιο παραδοσιακό concept αλλά αυτή είναι μια μεγάλη συζήτηση και σίγουρα δεν είναι της παρούσης...
Πίσω στα καθημερινά, σε λίγο θα πάω για καφέ με την μαμά μου στο Ivy, μετά σούπερ μάρκετ γιατί το ψυγείο μας έχει μέσα μόνο νερά και ..χαβιάρι (όχι δεν είμαστε τόσο ψωνάρες απλά ξέμεινε από κάποιο καλάθι - δώρο) και το βράδυ το πρόγραμμα προβλέπει έξοδο προς παραλία μεριά μαζί με την Μάρθα, τον Άλκη και δύο αγαπημένους bloggers, άρα σούπερ θα περάσουμε πάλι... Κρατώ προσωρινά την ανωνυμία τους για λόγους τάξης και αύριο θα σας πως όλες τις συγκλονιστικές λεπτομέρειες με φωτογραφίες, κασέτες και λοιπά ντοκουμέντα... Φιλιά...