Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007

Back home...

Μποφώρ 3... Που σημαίνει ότι η θάλασσα είναι σαν γάλα έξω από το παράθυρο μου τώρα που σας γράφω και πως το ταξίδι μας σε δύο ώρες από τώρα προμηνύεται βαρκάδα... Καλό για μας, και ακόμα καλύτερο για τον Droopy που παρόλα τα πετιγκρί του (και τα πετιμόβ και τα πετιρόζ του) υποχρεώνεται να ταξιδεύει στην σκυλιέρα, στο κατάστρωμα, βαθιά πληγωμένος και - όταν φυσάει και κουνάει- τελείως μούσκεμα... Οι βαλίτσα μου είναι έτοιμη με τα απολύτως απαραίτητα για πέντε μέρες στην Αθήνα, ο Άρις είναι πανευτυχισμένος γιατί μετράει μέρες ανάποδα για να πάει στους κολλητούς του στο Σούνιο, η μαμά μου κουβαλάει μαζί της φεύγοντας και μισό ταψί γαλακτομπούρεκο δια χειρός Λέλας του "Ότι Απόμεινε" (αν δεν το έχετε δοκιμάσει χάνετε και συνήθως δεν απομένει ούτε φύλλο), και γενικά μιλόντας φεύγουμε ευτυχέστατοι ο καθένας για τον δικό του λόγο... Και έχοντας περάσει σούπερ...
Εγώ προσωπικά την επιθύμησα την Αθήνα και ανυπομονώ... Να δω φίλους που μου έλειψαν, τον Μάνο φυσικά, να κάνω ρίζα και μανικιουρ πεντικιούρ, να πάω στα βαφτήσια, να πιω και δυο καφέδες στο Ivy και να ξαναγυρίσω την Δευτέρα τρέχοντας... Με γκράντ ζετέ...
Όταν θα επιστρέψω θα με περιμένουν νέα από του σούπερ πάρτυ της Ντέλλας, τα καινούρια μαξιλάρια για τις βεράντες μου από την Στέλλα και ένα σωρό έργα που δεν έχω δει στο σινεμά... Προς το παρόν όμως, η καρδιά μου χτυπάει για Αθήνα...
Πριν κλείσω τον υπολογιστή μου και πάω να ετοιμαστώ, να σας πως μόνο πως η χτεσινή βραδιά ήταν άκρως ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική... Το πάρτυ των γενεθλίων της κόρης του Γιάννη εξελίχτηκε σε μια ζεστή βραδιά μεταξύ φίλων αλλά και co- bloggers που θα μου μείνει πραγματικά αξέχαστη γιατί τα είχε όλα... Ενδιαφέροντες ανθρώπους, εξαιρετικό γουρουνόπουλο, γέλια και συζητήσεις non stop , ολίγον κουτσομπολιό, κόντρες από αυτές που κάνουν τα βράδια μας πιο spicy και... 7 δαίμονες που τελικά αποδείχτηκαν σκέτη γλύκα... Και cute, χαλαρά δεκαεξάχρονα από αυτά που σύντομα θα τρώνε ψυχές... Και για τα οποία φαντάζομαι πως είμαστε όλοι βαθιά περήφανοι γιατί είναι όμορφα, έξυπνα, κοινωνικότατα και.. δικά μας.... Καλημέρα και see you around....