Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007

Γκρρρρρρ.....


Σήμερα το πρωί ξύπνησα στο μέσον μιας διαμάχης... Ξανά... Οι δύο κυρίες που τα σπίτια τους βρίσκονται αριστερά και δεξιά του δικού μου τσακώνονται καιρό τώρα για την οικοδομή της μιας.. Τις Βερσαλίες όπως τις αποκαλεί η άλλη... Το ΙΚΑ, η αστυνομία και η πολεοδομία πηγαινοέρχονται καθημερινά, οι εργασίες σταματάνε και ξαναρχίζουν, και η ταλαιπωρία μου τελειωμό δεν έχει... Όχι γιατί υπάρχει φασαρία, ούτε γιατί υπάρχει σκόνη, ούτε καν για την καθημερινή γκρίνια εκατέρωθεν... Η δική μου ταλαιπωρία έχει να κάνει με το νερό... Βλέπετε η δεξαμενή από την οποία υδροδοτείται όλο το συγκρότημα βρίσκεται μέσα στον κήπο της μίας κυρίας. (όχι αυτής που χτίζει τις... Βερσαλίες αλλά της άλλης που έχει θέμα) Τι κάνει λοιπόν η καλή μας κάθε τόσο? Φεύγει για Αθήνα, κλειδώνει τις πόρτες του κήπου της με λουκέτα και μας αφήνει χωρίς νερό... Αν είναι δυνατόν καλοκαιριάτικα... Και επειδή εγώ είμαι η μόνη που μένω εδώ μόνιμα, είμαι και εκείνη που συνήθως βρίσκεται κάποιο ωραίο πρωινό σαν σήμερα να ανοίγει την βρύση να πλυθεί και να ακούει αυτόν τον σφυριχτό ήχο του αέρα που ακούγαμε κάποτε, όταν το νησί έμενε κάθε τόσο χωρίς νερό και πλενόμαστε με εμφιαλωμένα...

Φυσικά έχω προσπαθήσει πολλές φορές να εξηγήσω στην κυρία πως εγώ δεν φταίω σε τίποτα και είναι αδικία να πληρώνω τα δικά τους προβλήματα... Δεν ακούει τίποτα... Σήμερα μάλιστα που την πήρα πρωί πρωί μου είπε και το ωραιότερο... Πως αν δεν ήμουν εγώ θα άφηνε το συγκρότημα χωρίς νερό μέχρι το Σάββατο που θα επιστρέψει αλλά "ας έχω χάρη"!! Δηλαδή βγήκα να χρωστάω κι όλας.. Ευγνωμοσύνη... Το καταπληκτικό βέβαια είναι πως όσοι έχουν προσπαθήσει να της μιλήσουν μέχρι σήμερα, οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες του συγκροτήματος δηλαδή, αφ' ενός πέφτουν πάνω σε τοίχο αφ' εταίρου προσπαθούν να μην την εκνευρίσουν κι όλας... Επειδή , λέει, είναι ευέξαπτη και μια που τον Αύγουστο παραθερίζει σε άλλο νησί, είναι ικανή μας αφήσει χωρίς νερό για ένα μήνα!!!! Το σημείο κλειδί βέβαια σε όλο αυτό είναι πως η συγκεκριμένη κυρία εργάζεται σαν παραγωγός στην ΕΡΤ και κάθε φορά που τα πράγματα σκουραίνουν απειλεί σαν άλλος Τριανταφυλόπουλος τους πάντες με εκπομπές... Και μια που όλοι τις έχουν κάνει τις "παρανομίες" τους, με κάτι τετραγωνικά παραπάνω, με κάτι ξενώνες που ξεφύτρωσαν ξαφνικά και με κάτι πισίνες χωρίς άδειες, αναγκάζονται -όταν έρθει ο κόμπος στο χτένι - να κάνουν τα κουνέλια... Με τεράστια επιτυχία μάλιστα... Η ιδιοκτήτρια του δικού μου σπιτιού δε, που είναι και το μόνο με νόμιμα τετραγωνικά, μου είπε όταν της είπα πως έχω πρόβλημα πια με τις συνεχείς διακοπές, πως ο κύριος που φέρνει το νερό με το βυτίο, ξέρει, και μπορεί να πηδήξει από την μάντρα και να βάλει νερό ακόμα και όταν οι πόρτες είναι κλειδωμένες... Δηλαδή είναι λογικότερο να πηδάει ο άλλος τις μάντρες για να έχουμε νερό παρά να μαζευτούν πέντε άνθρωποι να δουν τι θα γίνει νομίμως... Αφήστε που η άλλη, που προφανώς την έχει ψιλιαστεί την δουλειά, έχει κάνει καταγγελλία στην αστυνομία και βλέπω κάποια στιγμή να τρέχουν και τον κύριο με το βυτίο στο τμήμα για παράνομη είσοδο σε ξένη ιδιοκτησία...

Τώρα που σας γράφω, πλυθήκαμε όλοι με Αύρα και κάνουμε οικονομία στα καζανάκια για να έχουμε μέχρι να έρθει το νερό... Και έχω τέτοια νεύρα που είμαι έτοιμη να αρχίσω να σφυράω σαν χύτρα ταχύτητος... Αυτά και καλημέρα... Υγρή, μουλιασμένη, να στάζει αν είναι δυνατόν... Σε ιδανικές συνθήκες...