Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007

Back home at last....


Είμαι σπίτι μου.. Από το παράθυρο μου βλέπω την θάλασσα, το air condition είναι αναμένο στο φουλ, ο Droopy έχει ξαπλώσει πανευτυχισμένος στο πάτωμα μετά από μια βόλτα στον κήπο και στο κρεβάτι μου με περιμένουν φρεσκοστρωμένα βαμβακερά σεντόνια και δροσιά... Τα γράφω όλα αυτά γιατί μέχρι πριν από ένα τέταρτο έτρεχα σαν την τρελή από το πρωί, για να προλάβω το Sea Jet και να βάλω τον Droopy στην σκυλιέρα, μετά να πλύνω το αυτοκίνητο γιατί έπειτα από 8 μέρες στο λιμάνι - και με μια χαραμάδα που είχα αφήσει ανοιχτό το τζάμι- με υποδέχτηκε με τέσσερις πόντους χώμα, μέσα έξω, μετά σούπερ μάρκετ, και φυτώριο γιατί μου ξεράθηκαν δύο λουλούδια και έπρεπε να τα αντικαταστήσω, βενζινάδικο γιατί είχε ανάψει η ρεζέρβα, Γερμανό γιατί είχε πρόβλημα το κινητό μου και μετά περίπτερο για περιοδικά και παγωτά.... Ουφ!!!!

Και τώρα, ο παράδεισος είναι δικός μου.... Σας γράφω βιαστικά μια καλημέρα και μετά...Ένα δροσερό ντους με το αγαπημένο μου shower gel της Laura Mercier, βουτιά στο κρεβάτι για διάβασμα περιοδικών και ύπνο γιατί εχτές κοιμήθηκα στις 2, σήμερα ξύπνησα στις 6 και τώρα είμαι ξερή, και αργά το απόγευμα άραγμα στην βεράντα για να απολαύσω το ηλιοβασίλεμα που τόσο πεθύμησα με συντροφιά ένα καλό CD και μια παγωμένη βότκα... Και το βράδυ άραγμα στην τηλεόραση με πρόγραμμα Nova non stop (Numbers, CSI Miami και το χτεσινό NCIS καπάκι) και ύπνος νωρίς..... Αύριο έρχεται πρωί πρωί ο Μάνος και το week end προβλέπεται περιπετειώδες με πάρτυ του Amadeo την Παρασκευή στον Χρήστο στον Άη Γιάννη, με πάρτυ για το περιοδικό μας το Σάββατο στο Santa Marina ( αν κάποιος από σας βρεθεί μϋκονο το σαββατοκύριακο θα χαρώ πολύ να σας δω, άρα είστε καλεσμένοι), oppening party της Luisa Beach στην Ψαρρού με επίσημο καλεσμένο τον Roberto Cavalli , και με μια εσάνς Χρυσών Σκούφων.... Εγώ βέβαια, όπως πιθανολογείτε ίσως, θα πάω -αναγκαστικά- μόνο στο δικό μας και αυτό για λίγο και για τα υπόλοιπα δεν παίρνω και όρκο... Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα περάσω τις υπόλοιπες ώρες μου το ίδιο καλά... Για να μην σας πω καλύτερα.... Φιλιά πολλά και δροσερά.... :-)