Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007

Precious moments...

Ξύπνησα πριν από λίγο με ένα χαζό χαμόγελο ευτυχίας στην καρδιά μου... Που φυσικά φτάνει και στα χείλη μου... Τα μαλλιά μου έχουν ανοίξει απ' τον ήλιο κι άλλο και πέφτουν στους ώμους μου φυσικά σγουρά, το δέρμα μου είναι ηλιοκαμένο, μυρίζω ολόκληρη κρέμα σώματος cake της Laura Mercier, ο ήλιος που δύει βάφει κόκκινη την βεράντα μου, ο Μάνος είναι επιτέλους εδώ, ο Droopy ροχαλίζει ευτυχισμένος κάτω από το νυχτολούλουδο και ο Άρις ξεκίνησε τις διακοπές του με τους κολητούς του και είναι πανευτυχής... Η ζωή είναι γεμάτη μικρές καθημερινές στιγμές ευτυχίας... Και μεγάλες φυσικά, όπως η γέννηση ενός παιδιού αλλά νομίζω πως τα μικρά είναι που κάνουν τα μεγάλα... Κλείνω τα μάτια και σκέφτομαι λοιπόν στιγμές... Πολύτιμες, μοναδικές, απολαυστικές και κυρίως... απλές και δικές μας... Μικρές καθημερινές ριπές ευτυχίας...
Πρωινός καφές στην βεράντα με μπισκότα και χαμόγελα.. Το κεφάλι μου να βυθίζεται στο κρύο νερό της θάλασσας και η σκέψεις μου να χάνονται μακριά... Δροσερά σεντόνια μετά από μια ζεστή ημέρα... Ένα ποτήρι παγωμένο νερό... Χωρίς bubbles... Παγωτό πύραυλος με σοκολάτα το απόγευμα μόλις ξυπνήσω.. Φίλοι μαζεμένοι στην βεράντα.. Γέλια και ατελείωτες συζητήσεις επί παντός επιστητού... Πρωϊνός καφές με την Μαρία.. Παλιά στο Deals και τώρα στο Ivy.. Βραδιές Trivila Persuit με κολλητούς... Μια αγκαλιά στα ξαφνικά από τον Άρι... Χειμωνιάτικες βραδιές που αράζουμε στο σπίτι με το τζάκι αναμένο και βλέπουμε τηλεόραση οι τρείς μας... Μια ματιά του Μάνου στα κλεφτά, σε ένα επίσημο δείπνο... Είμαστε πάντα συνένοχοι.. Ακόμα... Βόλτες με την μαμά μου στα μαγαζιά... Σαν φίλες... Το blog μου.. Η καθημερινή "κουβεντούλα" με μια παρέα που γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρουσα.. Όταν πέφτω να κοιμηθώ και είμαστε όλοι σπίτι... Η τελευταία σκέψη της μέρας είναι Δόξα τον Θεό..
Ο ήλιος έξω έδυσε... Γράφω τις τελευταίες λέξεις και πάω να ετοιμαστώ..Η νύχτα έχει απ' όλα... Και diner tete a tete, και δύο πάρτυ, και ποτά και φίλους, και χαβαλέ και κοσμικά, και ενδιαφέρον... Κυρίως όμως, έχει εμάς... Που είμαστε ακόμα εδώ, δεμένοι με όλα αυτά τα συν που μας ενώνουν, χρόνια τώρα, μαγικά... Συνδοιπόροι, συνένοχοι, συμπαίκτες, συνταξιδιώτες, σύντροφοι... Και εκλεκτικοί συγγενείς... Καληνύχτα...