Πέμπτη, Ιανουαρίου 31, 2008

Στη Θεσσαλονίκη αδερφές μου.. Στη Θεσσαλονίκη..


Παραφράζοντας τον Τσέχωφ, σε μερικές ώρες από τώρα θα αναχωρούμε για την πρωτεύουσα του Βορρά.... Που την έχω επιθμήσει πολύ, έχουμε να πάμε από πέρσι τέτοιον καιρό, όπως άλλωστε έχω επιθυμίσει και τους φίλους μας, την Στέλα και τον Σταύρο, που δεν τους βλέπουμε όσο συχνά θα θέλαμε... Αυτό το ταξίδι λοιπόν, που πέφτει κάθε χρόνο τέτοιες μέρες και στο οποίο συνδυάζουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου, μια που και ο Μάνος ανεβαίνει για δουλειά αλλά και εγώ θα κάνω δυό κομμάτια για το περιοδικό, μας έρχεται κουτί..
Μου αρέσει πολύ η Θεσσαλονίκη... Όσο τετριμμένο και αν ακούγεται, έχει αυτή την περίφημη αύρα για την οποία τόσα έχουν γραφτεί, είναι και πανέμορφη πόλη, και για μας που την βλέπουμε ως τουρίστες όλα είναι μαγικά... Εγώ ας πούμε έχω πρόγραμμα έτοιμο ήδη... Φτάνουμε Πέμπτη βραδάκι, αφήνουμε τα πράγματα στο Hyat και μετά πάμε για φαγητό στο Alfredo's. Την Παρασκευή το πρωί θα κατέβω κέντρο για καφέ με την Στέλα και μετά θα αρχίσω τα τηλέφωνα.. Ξέρετε εσείς... Το μεσημέρι έχει δουλειά, το απόγευμα άραγμα και ίσως και κανέναν καφέ ακόμα (λέτε να σπάσουν τα νεύρα μου?) και το βράδυ θα πάμε για φαγητό στο Due Terre, ένα ιταλικό που μας είπαν ότι είναι πάρα πολύ καλό.. Το Σάββατο το πρωί θα πάω Τσιμισκή για βόλτα, με καφέ εννοείται, μετά δουλειά, μετά σε ένα μεσημεριανό που κάνουν οι Καλλιπάτειρες με την Στέλα, μετά νομίζω πως θα είμαι dead και θα θέλω έναν καλό απογευματινό ύπνο γιατί είμαι και μεγάλη γυναίκα όπως είπαμε, και το βράδυ θα πάμε στο καινουριο εστιατόριο που επιμελείται ο Λαζάρου, το Γειά μας... Στα ενδιάμεσα υπάρχει άφθονος χρόνος και άφθονη διάθεση για ότι ήθελε προκύψει από ποτάκια μέχρι club ή μπουζούκια... Και την Κυριακή θα ξυπνήσουμε με την ησυχία μας, θα φάμε ένα καλό πρωινό, θα χαζολογήσουμε λίγο και θα ξεκινήσουμε για Αθήνα...
Μας αρέσει να επιστρέφουμε νωρίς, έτσι ώστε να έχουμε χρόνο να ανάψουμε το τζάκι μας, να αράξουμε και να κοιμηθούμε νωρίς έτσι ώστε την Δευτέρα να είμαστε .. ετοιμοπόλεμοι... Οπότε, τώρα πάω να κάνω ένα ντουσάκι και μετά έχω ραντεβού στον Βαγγέλη για ρίζα, μετά θα ετοιμάσω τα πράγματα μας και αύριο θα έχετε την πρώτη μου ανταπόκριση από πάνω... Βλέπετε εκεί υπάρχει οργάνωση, κανονικά... Και Internet, και τηλέφωνα και απ' όλα... Δεν θα αποκλειστώ και θα βγάλω και καλές φωτογραφίες... Θα δείτε... Καλημέρα σε όλους και φιλιά...