Παρασκευή, Ιανουαρίου 25, 2008

Εκδρομή!!!!!


Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα... Ο ήλιος λάμπει, τα πουλάκια κελαϊδάνε, το συνάχι μου αποτελεί παρελθόν και σε λίγες ώρες θα ταξιδεύω προς την ορεινή Αρκαδία!!! Τι χαρά, τι χαρά, τι χαρά!!! Κοίταξα και τον καιρό στο Internet, θα έχει λιακάδα και κρύο μέχρι και την Κυριακή οπότε ποιός μας πιάνει...Θα περάσουμε υπέροχα, είμαι σίγουρη, και θα έχετε πλήρη ανταπόκριση με φωτογραφίες, διευθύνσεις για ταβέρνες, ιδέες για βόλτες και όλα τα σχετικά... Τώρα, αφού πιω τον καφέ μου και διαβάσω και μερικά blogs, θα ετοιμάσω πράγματα - φόρμες δηλαδή με ζεστά πουλόβερ, αθλητικά παπούτσια και τα Ugg Boots μου, σκουφιά, κασκόλ, πιτζαμάκια και όλα τα σχετικά, θα διαλέξω επιτραπέζια, θα πάρω και δυό τράπουλες μαζί για μπιρίμπα- και μετά θα πάω μια βόλτα από τον Βαγγέλη γιατί καλό το εκδρομικό look αλλά το μαλλί πρέπει να ειναι ατημέλητο μεν επιμελημένο δε... Μετά έχω κάτι δουλίτσες γύρω - γύρω, να πληρώσω το φροντηστήριο του Άρι, να του φτιάξω μεσημεριανό, να αγοράσω περιοδικά και εφημερίδες και στις 5 ακριβώς θα είμαι έτοιμη να περάσει να με πάρει ο Μάνος και να ξεκινήσουμε για πάνω...
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη όπως ίσως αντιλαμβάνεστε, για δύο κυρίως λόγους.. Πρώτον γιατί έχουμε πολύ καιρό να πάμε εκδρομούλα και δεύτερον και κυριότερο γιατί γουστάρω τρελά την παρέα... Αγαπημένοι φίλοι με τους οποίους περνάμε τέλεια, έχουμε τα ίδια γούστα, διασκεδάζουμε με τα ίδια πράγματα και επικοινωνούμε απολύτως χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε καμιά extra προσπάθεια... Το καλυτερότερο δηλαδή... Αυτά προς το παρόν και ελπίζω στο Αρχοντικό Καλτετζιώτη να έχουν προνοήσει και να υπάρχει υπολογιστής έτσι ώστε αύριο να σας γράψω νέα φρέσκα και ζεστά... Γιατί, δεν θα πάρω μαζί μου laptop, που δεν έχω άλλωστε γιατί το έχω αφήσει στην Μύκονο... Φιλιά πολλά ...

Υ.Γ. Είδα χτες για λίγο κάνοντας zapping τον Στέφανο Χίο σε ένα panel στον Ant1... Τι αντιπαθητικός άνθρωπος Θεέ μου... Αν τον ακούγατε να μιλάει, με τέτοιο ύφος και τέτοια έπαρση για την δημοσιογραφική του ιδιότητα και το κύρος της εφημερίδας του, θα νομίζατε πως γράφει τουλάχιστον στους New York Times και ετοιμάζεται οσονούπω για το Pulitzer.. Έλεος δηλαδή... Ενώ ο Καμπουράκης εμένα τουλάχιστον μου είναι πολύ συμπαθής έτσι ζουμπουρλούδης και χιουμορίστας που είναι... Την έκανε την μαλακία, βγήκε, ζήτησε συγγνώμη, τι να κάνουμε τώρα, να τον σταυρώσουμε? Το είπε σωστά ο Λάκης προχτές... Η Ελλάδα είναι χώρα που συγχωρεί... Επίσης, να συμπληρώσω εγώ, είναι χώρα στην οποία οι μαλάκες φύονται παντού... Σαν τα βρύα ένα πράμμα... Όπως ο δαιμόνιος Χίος ας πούμε, που εμ τον μαγνητοφωνούσε τον άλλον χωρίς να του το πει, εμ ζητάει και τα ρέστα του τώρα... Μέχρι και η ΕΣΗΕΑ βγήκε και τον έκραξε, επισήμως, και όπου να 'ναι θα βρεθεί και κατηγορούμενος γιατι είναι απολύτως παράνομο να μαγνητοφωνείς κάποιον εν αγνοία του.. Αν και, αν η έλειψη αγωγής και ήθους ήταν ποινικό αδίκημα, θα είχε ήδη μπει ισόβια χωρίς αναστολή από καιρό....