Σάββατο, Ιανουαρίου 12, 2008

Weekend...

Το κεφάλι μου είναι λίγο βαρύ και η φωνή μου λίγο κλεισμένη... Όχι, δεν είμαι άρρωστη.. Είμαι όμως, μετά από αρκετό καιρό, πολύ ξενυχτησμένη... Και αν δεν γαύγιζε ο Droopy ακατάπαυστα θα κοιμόμουν σίγουρα ένα διωράκι ακόμα...
Εχτές πήγαμε τελικά στο Sea Satin και περάσαμε υπέροχα... Τραγουδήσαμε (εξ ου και ο κλεισμένος λαιμός), χορέψαμε, γελάσαμε, και πήγε η ώρα τέσσερις παρά χωρίς να το καταλάβουμε... Και ξαναθυμηθήκαμε πόσο καλά έχουμε περάσει σε αυτό το μαγαζί, και για ποιό λόγο το θεωρούσαμε, και εξακολουθούμε να το θεωρούμε, σπίτι μας.... Και να σας πω την αλήθεια, μου είχε λείψει λίγο ξενύχτι... Κάτι οι οικογενειακές γιορτές και το μαγείρεμα, κάτι το άραγμα στον καναπέ, ήθελα λίγη κρεπάλη για να βρω την ισορροπία μου...
Τώρα σέρνομαι βέβαια, και ετοιμάζομαι να πιω την δεύτερη κούπα καφέ μήπως και ανοίξει το μάτι μου, γιατί έχουμε να πάμε και στο Balux (νομίζω) για μεσημέρι με κάτι φίλους και δεν λέει να είμαι σαν μπαγιάτικο μύδι... Νομίζω πάντως πως θα τα καταφέρω.. Έχω τσεκάρει πως μετά απο ένα γερό ξενύχτι, δυό καφέδες και ένα ζεστό ντους είναι απολύτως ικανά να με επαναφέρουν στην καλή μου κατάσταση συν ότι μου μένει το χαμόγελο και η καλή διάθεση για μέρες μετά...
Εχτές ήρθε και ο αρτοπαρασκευαστής... Τον οποίο ξεπακετάρισα, τοποθέτησα στον πάγκο της κουζίνα και μετά... Μετά τον άφησα στην ησυχία του και θα συνεχίσω να τον αφήνω στην ησυχία του και σήμερα γιατί θέλει και 3 1/2 ώρες για να γίνει το ψωμί και δεν με βγάζει το πρόγραμμα... Σκοπεύω όμως να σηκωθώ νωρίς αύριο και να κάνω το πρώτο μου try, μια που θα πάμε για φαγητό στην πεθερά μου και έχω αναλάβει να φτιάξω και μια λαζανάδα γιατί εκείνη δεν μαγειρεύει... Κατά τα άλλα το πρόγραμμα το βράδυ έχει ένα καινούριο ταϋλανδέζικο που έχει ανοίξει στο Κεφαλάρι - θα πάμε με την Μάρθα και τον Άλκη και τον Άγγελο με την Στέλλα- και αύριο, μετά το μεσημέρι, άραγμα στον καναπέ, τζάκι και DVD... Έχω και κάποια επαγγελματικά νέα μετά το χτεσινό ραντεβού στο περιοδικό αλλά θα περιμένω να οριστικοποιηθούν για να σας τα πω... Οπότε, σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο, να ξεκουραστείτε ή να κουραστείτε, ότι σας κάνει κέφι, και τα λέμε την Δευτέρα...

Υ.Γ. Ο αρτοπαρασκευαστής μου δεν είχε βιβλίο με συνταγές ρε γαμώτο... Έχει μερικές βασικές δοσολογίες στο prospectus αλλά φανταζόμουν κάτι πιο ενδιαφέρον με παραλλαγές και με ιδέες για παράξενα ψωμιά, για κέικ, και για άλλα διάφορα... Λέτε να υπάρχει κάτι τέτοιο κάπου? Μήπως να πάρω από Δευτέρα την Tefal να ρωτήσω?