Πέμπτη, Ιανουαρίου 24, 2008

Φυσάει ο βοριάς και τ' αρνάκια παγώνει...


Σήμερα με ξύπνησε ο αέρας που φυσούσε... Που λυσομανούσε μάλλον, και έτσι, όταν χτύπησε το ξυπνητήρι του Άρι του είπα να ξανακουκουλωθεί και να μείνει σπίτι.... Ο Μάνος με ψιλομουρμούρησε μέσα στον ύπνο του, αλλά άμα βλέπατε το σχολείο που είναι εδώ και τέσσερα χρόνια σαν γιαπί με λαμαρίνες όσο πιάνει το μάτι σου θα ανησυχούσατε και εσείς μήπως με τέτοιον κουρνιαχτό φύγει καμιά σκεπή και τους πέσει στο κεφάλι... Είμαι χαζομάμά συχνά, το ξέρω, γιατί τώρα φυσάει πολύ λιγότερο, όμως τόσες απουσίες έχει κάνει αδικαιολόγητες... Ας κάνει και μία με τον "νόμο"...
Έτσι, τώρα κοιμάται ευτυχής γιατί δεν το συζήτησε δεύτερη φορά όπως καταλαβαίνετε, απλά άλλαξε πλευρό αναστενάζοντας ευτυχισμένος, εγώ πίνω τον καφέ μου, ο Μάνος ετοιμάζεται να πάει να κουρευτεί και ο Droopy αρνείται πεισματικά να βγει στην βεράντα , έχουν πέσει και κάτι φυτά και του πάει να.... Κάθεται μέσα από το τζάμι με τα αυτιά μισοσηκωμένα και ύφος άναυδο και δεν το κουνάει ρούπι... Όταν ξυπνήσει ο Άρις θα του πω να τον βγάλει βόλτα γιατί αλλιώς τον βλέπω να τα κάνει στο χαλί... Πάλι...
Όσο για το ελαφρύ συναχάκι που σας έλεγα εχτές, ακολούθησα την συμβουλή της φίλης μου της Λιάνας, δηλαδή εντριβή με λίγο Vics πριν κοιμηθώ, και σήμερα είμαι περδίκι... Τελικά τι Comtrex Cold, και αηδίες... Σαν τα παλιά καλά φάρμακα των παιδικών μας χρόνων δεν υπάρχει τίποτα... Το σημερινό μου πρόγραμμα είναι πολύ απλό, είχα κλείσει ένα ραντεβού για νύχια στην Τέτα αλλά θα το ακυρώσω γιατί κρατάνε ακόμα σούπερ από την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε θα προχωρήσω όσο μπορώ πιο πολύ την μετάφραση, θα μαγειρέψω φακές για μεσημέρι που το παιδί μου τις λατρεύει - θα βάλω και λίγο ψιλοκομμένο bacon μέσα και θα γίνουν ακόμα πιο νόστιμες- θα δω και Ανεξερεύνητες Υπθέσεις που έγραψα από χτές, μια καταπληκτική σειρά που έχει στο Star Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή αλλά κάπου γύρω στη 1 την νύχτα και βαριέμαι να περιμένω- και το βράδυ θα αράξω στον καναπέ για CSI και Αστυνόμο Μπέκα και όπως βλέπω τον καιρό, θα φουλάρω και το τζάκι από νωρίς... Και αύριο θα είμαι έτοιμη για νέες, ορεινές περιπέτειες.... Πολλά φιλιά σε όλους και όσοι μπορείτε, κουκουλωθείτε... Ο καιρός σήμερα θέλει cocooning τρελό...