Τρίτη, Ιανουαρίου 22, 2008

Το ΘΕΜΑ και το ανάΘΕΜΑ...


Κατέθεσε χτές ο Θέμος στον ανακριτή και άρχισαν τα όργανα.. Ξανά...Όχι ότι είχαν σταματήσει και ποτέ για να λέμε την αλήθεια αλλά από χτες ακούσαμε και τα νταούλια... Μα και αυτός ο χριστιανός... Με όλους τα έβαλε, δεν άφησε κανέναν... Το Μεγάλο Κανάλι έξαλλο έβγαζε ανακοιώνσεις πως "ΟΧΙ εμείς δεν το είδαμε το video" - που εδώ που τα λέμε, αν ερχόταν σε εσάς μέρα μεσημέρι η λαϊκιά η κοπελίτσα με τα πορτοκαλί μαλλί και σας έλεγε "έχω ένα DVD με σκηνές σεξ και πρωταγωνιστές εμένα και τον Ζαχόπουλο", και είχατε στο μυαλό σας και τον παρολίγο αυτόχειρα ως φυζίκ, θα το βλέπατε λέτε, ή θα λέγατε non merci? Εγώ επειδή είμαι και λίγο σιχασιάρα, την αλήθεια μου την λέω... Δεν θα το έβλεπα μάλλον.. Ο Ρουσσόπουλος από την άλλη μετά από μέρες σιωπής και χρησμών τύπου πυθείας βγήκε και τον έδωσε στεγνά, ενώ ο Μάκης δήλωσε πως δεν θα απαντήσει σε φαιδρότητες και μετά, καπάκι, έκανε και μια εκπομπή που τον έλουσε, από κορυφής μέχρις ονύχων... Τι να πεις.... Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, σχεδόν τον λυπάμαι πια... Προφανώς την έκανε την μαλακία, όμως έτσι που τον βλέπω να περιφέρεται στα κανάλια σκυφτός και σχεδόν κλαμμένος και να του την πέφτουν όλοι από παντού, με πιάνει μια στεναχώρια... Αφού δεν ήξερε... Τι ήθελε και έμπλεκε με τα εκατομύρρια και τις of shore? Από τις οποίες διαθέτει λέει πέντε... Μα πέντε of shore και συνέταιρο τον Μάκη? Που πας βρε Θέμο μου στον φούρνο με την κερένια μύτη?
Τώρα που είπα Μάκης, άλλη στεναχώρια κι αυτή... 500.000 ευρώ του περισσεύουν στην τράπεζα δήλωσε χτές ευθαρσώς... Δηλαδή ψίχουλα και πως θα τα βγάλει πέρα με τρία παιδιά και την Κιμ ούτε που ξέρω... Σαν να την βλέπω με τον κουβά της να καθαρίζει τις σκάλες στο σπίτι της Εκάλης που απ' ότι λένε οι φήμες, έχει και πολλές...Στην οποία Εκάλη ο Μάκης πήγε με το ζόρι... Έτσι είπε χτες στην εκπομπή... Ήταν που έμεναν εκεί οι γονείς της Κιμ και τους κρατάνε τα παιδιά για να γλυτώνουν τα λεφτά του Baby sitting, που όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και αμελητέο ποσόν, ειδικά όταν ίσα που σου περισσεύουν 500.000... Αφού να δείτε, και το Cayene δώρο θα του το έχουν κάνει και δεν ήθελε να προσβάλει τον άνθρωπο που του το χάρισε γι΄αυτό το κυκλοφορεί... Είναι ψυχοπονιάρης ο Μάκης και δεν θέλει να χαλάει καρδιές... Εδώ σου λέει, την ημέρα που είδε το πρωτοσέλιδο του ΘΕΜΑτος - ξέρετε εκείνο με τις φωτογραφίες ντοκουμέντα του Ζαχόπουλου στον καναπέ και την κοπελίτσα γονατιστή- δάκρυσε από την ντροπή... Ο Μάκης... Δεν ήξερε πως να αντικρύσει την γυναίκα του και την κόρη του!!! Τι να πω και εγώ... Όπως τις αντίκρυσε τότε που έβγαλε το video του Κορκολή στην εκπομπή και τον έκανε να αλλάξει χώρα?
To make a long story short, μήπως έχουμε αρχίσει και το χάνουμε? Μήπως λέω... Ο ένας μαζεύει 5.000.000 από τις οικονομίες του, ο άλλος έχει μόνο 500.000 στην άκρη για μια ώρα δύσκολη , οι of shores ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και εγώ σας έγραψα την προηγούμενη φορά για την πόντια πουτάνα... Βέβαια ο Μάκης εχτές μέσα σε όλα τα άλλα έκανε και την δήλωση κλειδί.. "Όλοι οι δημοσιογράφοι ξέρουν, αν θέλουν, που μπορούν να βρουν 5.000.000 ευρώ" είπε ο Ταρζάν και σας ορκίζομαι σε ότι έχω ιερό πως αν και δημοσιογράφος δεν έχω την παραμικρή ιδέα αλλά πολύ με ενδιαφέρει να το μάθω.. Που είναι ρε παιδιά τα δικά μου 5.000.000? Όποιος έχει κάνει την μαλακία και τα έχει πάρει να έρθει αμέσως να μου τα δώσει γιατί τα χρειάζομαι επειγόντως.... Έχω να πληρώσω ΔΕΗ και κοινόχρηστα και το φροντηστήριο του Άρι....
Την πιο σωστή κουβέντα και την πιο έξυπνη , γιατί είναι και witty πως να το κάνουμε, την είπε βέβαια η Κανέλη... "Δεν με ενδιάφερει το ΘΕΜΑ, με ενδιαφέρει το ΜΑΘΕ", είπε και σοφά εμίλησε... Εμένα με ενδιαφέρει και το ανάΘΕΜΑ όμως γιατί στο τέλος, να δείτε που όλοι θα βγουνε μια χαρά λάδι, εκτός από αυτή την δύστυχη που δύσκολα την βλέπω να βγαίνει από τον Κορυδαλλό και εμάς που από τα όσα ακούμε και θα ακούσουμε και στο μέλλον θα μείνουμε άλλη μια φορά με την απορία.. Που γίνονται όλα αυτά και πως και εμείς δεν παίρνουμε πρέφα παρά μόνο όταν είναι πολύ αργά? Αλλά πάρα πολύ αργά, λέμε.....
Και για να το πιάσουμε και λίγο σοβαρά το αστειάκι, μην τρελαθούμε τώρα που μαζευτήκανε όλες οι παρθένες να πετροβολήσουνε τον αμαρτωλό... Οκ, είπαμε, ο Θέμος βγήκε λίγο πιο λαμόγιο απ' ότι τον υπολόγιζαν αλλά από αυτό το σημείο μέχρι να βγαίνουν όλοι και να περιστάνουν τις αθώες περιστερές, η απόσταση δεν είναι μεγάλη, είναι τεράστια... Είπαμε, έχουμε χαζέψει λίγο με όλα αυτά, αλλά όχι να μας περνάνε και για τελείως ζώα... Στην καλύτερη φάση θα βγει σήμερα ο Λάκης και τα μηχανάκια θα χτυπήσουν τιλτ... Ανυπομονώ, ανυπομονώ, ανυπομονώ... Γιατί είναι η μόνη "δική" μας φωνή που ακούγεται πάνω από την οχλαγωγία και την παπαρολογία των ημερών... Καλημέρα και το βράδυ, όλοι Alpha.....