Δευτέρα, Ιανουαρίου 28, 2008

Back Home


Επιστρέψαμε μόλις και περάσαμε υπέροχα... Και αν δεν με βασάνιζε από χτες το βράδυ μια τρομερή ημικρανία που μου χάλασε την τελευταία μου μέρα , με έκανε να στριφογυρίζω όλο το βράδυ στο κρεβάτι μου προσπαθώντας να βολέψω το κεφάλι μου κάπου που να μην πονάει, και να περάσω σήμερα όλη την επιστροφή μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, θα σας τα διηγούμουν όλα αναλυτικά... Πράγμα που θα κάνω αύριο οπωσδήποτε μια που έχω πολλά να σας πω, και ελπίζω, ενδιαφέροντα... Προς το παρόν όμως πάω να ανοίξω την βαλίτσα μας, να ταχτοποιήσω λίγο να περιμένω τον Άρι να γυρίσει από το σχολείο και μετά να πάρω ένα Lonarid και να προσπαθήσω να κοιμηθώ για μεσημέρι μήπως και συνέλθω... Σας καλημερίζω με ένα φιλί και μια φωτογραφία από το χιονισμένο Μαίναλο και σας εύχομαι καλή εβδομάδα...

Υ.Γ. Σήμερα κοιμήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος... Πέρα από οτιδήποτε άλλο, και πέρα από κρίσεις, επικρίσεις και πολιτικά ή εκκλησιαστικά ζητήματα, ήταν ένας άνθρωπος σαν όλους μας που πάλεψε αξιοπρεπώς με μια δύσκολη αρρώστια και σήμερα έχασε την μάχη... Καλό του ταξίδι...