Παρασκευή, Φεβρουαρίου 01, 2008

Για τα πιάτα μου μόνο....

Καλημέρα και καλό μήνα από την όμορφη, αν και ελαφρά συννεφιασμένη Θεσσαλονίκη... Φτάσαμε χτες το βράδυ κατά τις 8.30, κουρασμένοι από το ταξίδι -έστω και 4 ώρες μέσα στο αυτοκίνητο για μένα είναι πραγματικός Γολογοθάς- ταχτοποίησα τα πράγματα μας στην ντουλάπα του δωματίου και μετά από μια αλλαγή προγράμματος βρεθήκαμε να τρώμε στο Yama's ( έτσι γράφεται κανονικά αλλά που να το ξέρω)... Και ποια συνάντησα εκεί μετά από ανταλλαγή τηλεφωνημάτων και μηνυμάτων? Την αγαπημένη Τσαπερδόνα- Κανατάκη μετά του Μπούκλα της και πολύ το χάρηκα... Τόσο πολύ που δέχτηκα την πρόσκληση της να μαγειρέψω σήμερα το απόγευμα στην εκπομπή της όπου φαντάζομαι πως θα γελάσει τρελά το σύμπαν... Αλλά τι να κάνω... Συμπάθειες είναι αυτές, αφήστε που τελικά, μάλλον είμαι και λίγο ( ή πολύ) ψωνάρα... Έτσι, στις 6 το απογευμα θα βρίσκομαι στο Yama's - εκεί θα γίνει το shooting- έτοιμη για όλα!!! Και μόλις μου στείλει το DVD θα το ανεβάσω εδώ να γελάσετε και εσείς μαζί μου... (Βέβαια, για να το σώσω λίγο θα έχω μαζί και μια κανονική δημοσιογράφο γεύσης, την φίλη μου την Θάλεια την Τσιχλάκη που έχει ανέβει μαζί μας και δέχτηκε να μας συνδράμει, οπότε θα υπάρχει και ένας άνθρωπος που θα ξέρει τι του γίνεται στην εκπομπή)...
Στο μεταξύ, σε λίγο θα κατέβω κέντρο για καφέ με την Στέλα και το μεσημέρι θα πάμε μάλλον στον Αδαλάκη... Και το βράδυ - όλο αλλαγές είναι τελικά αυτό υο πρόγραμμα μας- θα φάμε με τον Σταύρο και την Στέλα στο εστιατόριο του Βυζαντινού Μουσείου.. Pas Mal... Αυτά για σήμερα, στα βιαστικά γιατί χρησιμοποιώ τον υπολογιστπή του ξενοδοχείου και νεότερα αύριο... Φιλιά πολλά σε όλους..
Υ.Γ. Εννοείται πως θα έχω μαζί μου την φωτογραφική μου μηχανή οπότε την Δευτέρα θα δείτε "Για τα πιατα σου μόνο" behind the scenes....