Τετάρτη, Ιανουαρίου 09, 2008

100%


Περνάνε οι μέρες και βρίσκουμε τους ρυθμούς μας... Ο Άρις ξεκίνησε σχολείο, ο Μάνος δουλειά και εγώ έπιασα πάλι την μετάφραση και τα κομμάτια για τα περιοδικά. Η καινούρια μου ατζέντα εξακολουθεί να γεμίζει με σημειώσεις και προγράμματα, σήμερα κομωτήριο, ραντεβού για μια συνέντευξη, το βράδυ Balthazar με παρέα αγαπημένη, αύριο το μεσημέρι ladies lunch στην Αγγελική και την Παρασκευή ραντεβού στο περιοδικό το μεσημέρι και το βράδυ Sea Satin... Και στα ενδιάμεσα τα γνωστά... Super Market, Video Club, περιοδικά από το περίπτερο, νύχια στην Τέτα, μαγειρική, χουζούρεμα μπροστά στο τζάκι και αναμονή για τον αρτοπαρασκευαστή που θα έρθει μέχρι την Δευτέρα. Την Κυριακή το μεσημέρι πήγαμε για φαγητό στο Απλά και άδραξα την ευκαιρία να ρωτήσω τον Χρύσανθο (που κάνει από τα ωραιότερα ψωμιά της πόλης) τι αλεύρι να χρησιμοποιώ... Μου είπε Λήμνου πράσινο που το βρίσκεις και στα σούπερ μάρκετ... Βλέπετε, οι λεπτομέρειες κάνουν πάντα όλη την διαφορά... Όπως το Σάββατο το βράδυ που ήμασταν καλεσμένοι για φαγητό από την διασημότερη μαγείρισσα του διαδικτύου, (ή μήπως έπρεπε να πω μάγειρα?) και απολαύσαμε πιάτα φτιαγμένα με μεράκι και κυρίως, με προσοχή στην λεπτομέρεια... Φτιαγμένα με πραγματικούς ζωμούς από αυτούς που θέλουν δυο μέρες για να γίνουν, γαρνιρισμένα με την νοστιμότερη - σπιτική- μαγιονέζα, μαγειρεμένα με τέχνη, τεχνική και αγάπη... Μεγάλη ιστορία το μεράκι, το ψάξιμο, η αγάπη για αυτό που κάνουμε και η σημασία ακόμη και στα πιο μικρά, στα πιο απλά, στα πιο αδιόρατα...
Όταν σκύβουμε με όλη μας την προσοχή πάνω από τα πράγματα, όποια και να είναι αυτά, από τις λέξεις που διαλέγουμε για να γράψουμε ένα κείμενο, μέχρι τα υλικά που θα βάλουμε για να δημιουργήσουμε ένα πιάτο, και από το λίπασμα που βάζουμε σε ένα λουλούδι μέχρι την ενέργεια που δίνουμε σε μια σχέση, το αποτέλεσμα πάντα θα μας δικαιώνει... Και θα μας πηγαίνει παρακάτω, και θα μας εξελίσει και θα μας τιμά..
Και μια που η χρονιά είναι ακόμα στην αρχή της , εγώ αποφάσισα φέτος να προσπαθήσω να βάζω όλη μου την ψυχή και όλη μου την ενέργεια σε ότι κάνω... Στα μικρά και στα μεγάλα, στα καθημερινά και στα σπουδαία, στις φιλίες, στον γιό μου και στον άντρα μου, στην δουλειά μου αλλά και στην διασκέδαση μας, αποφάσισα να προσπαθήσω να είμαι "εκεί"... 100%.. Με όλη μου την ενέργεια, με όλη μου την προσοχή, με όλο μου το κέφι, και με όλη μου την διάθεση... Νομίζω πως αυτός είναι ένας στόχος με πραγματική ουσία... Που θα δώσει χαρά όχι μόνο σε μένα αλλά και στους γύρω μου... Άλλωστε τα μικρά παραδείγματα της ζωής με δικαιώνουν καθημερινά... Αν ήσασταν και εσείς στο τραπέζι του Σαββάτου και βλέπατε τα χαμόγελα που έφεραν στα πρόσωπα όλων μας αυτά μεγειρεμένα με αγάπη και μεράκι πιάτα, θα καταλαβαίνατε απολύτως τι εννοώ... Καλημέρα, και φιλιά...

Υ.Γ. Στην φωτογραφία ένα από τα 100% της ζωής μου... Κάτι που αγγίζει την τελειότητα... Η παραλία του Άγιου Σώστη... Κλείστε τα μάτια και φανταστείτε το κεφάλι σας να βυθίζεται στα γαλάζια του νερά, σε μια βουτιά που σας φέρνει σε απόλυτη επικοινωνία με το σύμπαν...