Πέμπτη, Ιανουαρίου 17, 2008

Birthday girl...






Ναι λοιπόν, από εχτές τα ξημερώματα τα πάτησα, αισίως, τα 44... Τι τα πάτησα δηλαδή, τους άλλαξα τον αδόξαστο για να ακριβολογούμε... Και είμαι καλά... Άλλαξε και το κέφι μου εγκαίρως, βοήθησε σε αυτό και ένα σούπερ μανικιουρ - πεντικιούρ στην Τέτα που αποφάσισα ξαφνικά εχτές το μεσημέρι, βοήθησε και η χτεσινή βραδιά στο Lalu που έσβησα και κεράκι πάνω σε κεκάκι, και όλα καλά... Τελικά, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε όπως θα έλεγε και ο επίτιμος, όλα μέσα στο μυαλό μας είναι... Και μπορεί θεωρητικά σήμερα να είμαι έναν ακόμα χρόνο μεγαλύτερη, πρακτικά όμως θα παραμείνω στην παρατεταμένη εφηβεία που έχω επιλέξει από καιρό... "Χαρά της ζωής" το λέει η φίλη μου η Τίνα, "καλπάζουσα μαλακία" το λέει ο καλός μου όταν του σπάω τα νεύρα, "γιατί δεν είσαι πολύ κανονική μαμά?" με ρωτούσε κάποτε ο Άρις, και μπορεί οι απόψεις να είναι αντικρουόμενες το αποτέλεσμα πάντως παραμένει...Πέτρα που κυλάει δεν χορταριάζει και εγώ, μια που όσο να 'ναι με βοηθάει και το φυζικ - κυλάω ευκολότερα λόγω curves- θα χαζολογήσω όσο με παίρνει πιο πολύ...
Birthday Girl λοιπόν σήμερα, και material girl, και happy girl κυρίως, και forever girl, και kiss the girl... Το πιάσατε το νόημα φαντάζομαι... Χρόνια μου πολλά!!!