Παρασκευή, Φεβρουαρίου 08, 2008

Cocooning και ψωμί με δεντρολίβανο...


Σήμερα ξύπνησα με μια πελώρια διάθεση να μην κάνω τίποτα... Όχι κυριολεκτικά, ένα σωρό πράγματα θα κάνω, αλλά θα τα κάνω μέσα στο σπίτι... Δεν ξέρω αν φταίει ο καιρός που είναι έτσι μουντός και βροχερός, ή το ότι τις δυό εβδομάδες που πέρασαν είχαμε ταξίδια και τρεξίματα, πάντως αυτό το σαββατοκύριακο σχεδιάζουμε να το περάσουμε πολύ ήσυχα, με άραγμα στο σπίτι, μαγείρεμα και μαραθώνιο Boston Legal 3 και πολύ μου αρέσει η ιδέα... Σήμερα λοιπόν, σε λίγο, θα φτιάξω τον πρώτο καφέ της μέρας και θα ξεκινήσω οργανώνοντας τον υπολογιστή μου... Από χτες το απόγευμα ο Άρις έχει πάλι τον δικό του πίσω, οπότε θα κάνω ένα scan για ιούς και ένα γενικό συγύρισμα, θα πετάξω και ένα σωρό άχρηστα προγράμματα με τα οποία μου τον είχε φορτώσει τόσον καιρό τώρα και σε μερικές ώρες θα είναι σαν καινούριος... Μετά έχω μετάφραση, από εβδομάδα μάλιστα πρέπει να δουλεψω σαν τρελή γιατί έχω μείνει λίγο πίσω και τέλη Φεβρουαρίου πρέπει να την έχω παραδώσει, θα μαγειρέψω για μεσημέρι - δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι- θα κάνω μερικά τηλέφωνα για δυό καινούρια κομμάτια που πήρα χτες, ένα για το NITRO και ένα για το E.T. Weekly, θα φτιάξω ψωμί και μπισκότα για να στείλω κάπου πεσκέσι και γενικά θα ασχοληθώ με το house keeping που συνήθως το σιχαίνομαι αλλά μερικές φορές το κάνω με πολλή χαρά...
Έχω και ένα ραντεβού για καφέ το απόγευμα κανονικά, με μια φίλη από εδώ που πολύ θέλω να γνωρίσω εδώ και καιρό και όλο κάτι βγαίνει και το ραντεβού μας ακυρώνεται, αλλά δεν με βλέπω να τα καταφέρνω... Θα της στείλω μήνυμα σε λίγο και ελπίζω να μην με παρεξηγήσει... Είπαμε.. Είναι μια από αυτές τις μέρες που δεν θέλω να βγω από το σπίτι.... Καθόλου.. Ούτε για εφημερίδες....
Κατά τα άλλα, εχτές περάσαμε πάρα πολύ ωραία στον Τηλέμαχο, γελάσαμε πολύ, φάγαμε καταπληκτικά όπως πάντα - αν πάτε να ζητήσετε οπωσδήποτε συκώτι, έχει ίσως το καλύτερο στην Αθήνα- και παρόλες τις ανησυχίες μου ο Άρις πήγε πολύ καλά στα μαθήματα της κατεύθυνσης, αυτά που τον ενδιαφέρουν δηλαδή, και στα υπόλοιπα, με εξαίρεση την Χημεία και τα κανονικά Αρχαία που πήρε από ένα ολοστρόγγυλο 10άρι ( ήταν όμως και ο μέσος όρος της τάξης χαμηλός που σημαίνει πως οι καθηγητές είναι ίσως πιο αυτστηροί από άλλους) πήγε συμπαθητικά... Και επειδή είναι φιλότιμο παιδί και ξέρει πως μπορεί να πάει πολύ καλύτερα, το απόγευμα ήρθε μόνος του και μου είπε πως θα διαβάζει περισσότερο και τα υπόλοιπα μαθήματα του από εδώ και μπρος... Για να δούμε... ( Βέβαια σε αυτό μπορεί να φταίει και το ότι προχτές του έσπασε η σανίδα του για μια ακόμα φορά και τώρα μαζεύει λεφτά για να πάρει άλλη οπότε έχουν κοπεί οι πολλές βόλτες στην πλατεία, αλλά η προόθεση μετράει..)
Και τώρα, για να αλλάξουμε λίγο, ήρθε η ώρα της συνταγής... Του ψωμιού που σας είχα τάξει για να μην νομίζετε πως σας ξέχασα.... Λοιπόν, μετά από πολλές δοκιμές κατέληξα στην εξής πεντανόστιμη.

Ψωμί με δεντρολίβανο.

Υλικά.

1 φλυτζάνι νερό
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1 1/2 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
1 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1/4 κουταλάκι του γλυκού μείγμα ιταλικών μπαχαρικών ( εγώ στην θέση του βάζω herbes de province)
1/4 κουταλάκι του γλυκού μαύρο πιπέρι
1 κουταλιά της σούπας ξερό δεντρολίβανο
2 1/2 φλυτζάνια αλεύρι για ψωμί
1 1/2 κουταλάκι του γλυκού μαγιά σε σκόνη.

Βάζετε στον αρτοπαρασκευαστή σας τα υλικά με την σειρά που λένε οι οδηγίες του κατασκευαστή, και επιλέγετε το πρόγραμμα για λευκό ψωμί.

Υ.Γ. Στην φωτογραφία είναι ένα αμερικάνικο αλεύρι, ή μάλλον μίγμα, για μπισκότα που μου έδωσαν προχτές... Οι οδηγίες είναι πανεύκολες και τα μπισκότα είναι λέει σούπερ... Θα δοκιμάσω και θα σας πω... Καλημέρα σε όλους!!!!