Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2008

Η τιβιόλα και η χαζοβιόλα...


Με την καλή έννοια... Την έκανε διάσημη μέσα σε μια νύχτα ο Λάκης... Αν υποτεθεί πως διασημότητα σημαίνει να σε αποκαλούν Μπριζολέ και εσύ να γελάς ενθουσιασμένη... Δεν ξέρω αν θυμάστε το περιστατικό, εκείνη κυλιόταν σε έναν καναπέ ντυμένη στα χρυσά με το βυζί να ξεχυλίζει ολούθε και μας ρωτούσε - στα σοβαρά υποψιάζομαι- τι καλύτερο έχει από εκείνη η Μπιγιονσέ.. Και ο γύφτος ξεκαρδισμένος είπε την ατάκα που έμεινε... Και ένα καινούριο αστέρι εκτοξεύτηκε στο στερέωμα του trash, με ταχύτητα που έκανε την Έφη Θώδη να πρασινίσει...
Και μετά? Μετά η κα Μαλιωτάκη απέδειξε πως ή που έχει χιούμορ που ούτε καν φανταζόμαστε, ή που στην θέση του μυαλού εκείνη έχει ένα όχι και τόσο ευμεγέθες ρεβύθι... Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι από τα δύο ισχύει... Ειλικρινά... Πάντως το τραγούδι με τους εμπνευσμένους στίχους "Δεν είμαι η Μπιγιονσέ, είμαι η Ποπάρα.." έχει γίνει χρυσός δίσκος, ring tone, video clip, νούμερο σε επιθεώρηση, πρώτο θέμα σε όλα τα μεσημεριανά , πήρε βραβείο ταυτόχρονης ακρόασης από 20.000 χρήστες στο Internet και she keeps walking ως άλλος Johnny, πάντα με τα κολητά της συνολάκια, πάντα με το βυζί να ξεχυλίζει και πάντα με αυτή την προφορά που τραβάει το λάμδα και το νι...
Η Ποπάρα είναι κορίτσι λαϊκο και δεν το αρνείται.. Και προς τιμήν της, και γι΄αυτό σας λέω πως δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν μας κάνει εκείνη πλάκα αντί να της κάνουμε εμείς, ευχαριστεί θερμά τον Λάκη για το καλό που της έκανε... Με κάθε ευκαιρία... Και στις συνεντεύξεις της δείχνει καλός άνθρωπος... Εχτές, among others, έβλεπα μια πλάκα που της έκαναν από ένα κανάλι όπου πήγε ένας δημοσιογράφος να της πάρει συνέντευξη και τον έπιασε τάχα μου κόψιμο... Και την διέκοπτε κάθε τοσο και έτρεχε στην τουαλέτα... Μιλάμε πως πρέπει να το έκανε τουλάχιστον δέκα φορές.. Και η Ποπάρα αντί να αρπάξει, ανησυχούσε μήπως είχε ίωση και του έδινε συμβουλές πως να του περάσει... Και έμοιαζε ειλικρινής...
Βέβαια έχουμε δει και την άλλη πλευρά της σταρ, εκείνη που έβριζε τον τέως σύζυγο της ο οποίος τόλμησε να βγει και να την πει ατάλαντη.. Το τι του έσουρε on camera δεν λέγεται... Βγήκε η γειτονιά από μέσα της και κόντεψε να πάρει μαζί της και τον καμεραμάν... Επίσης η Ποπάρα, πριν γίνει διάσημη - η ίδια το λέει αυτό- είχε μια ατυχή πολύχρονη σχέση με έναν κύριο, ιδιοκτήτη νυκτερινού κέντρου, τον οποίο της έφαγε μέσα από τα χέρια μια άλλη μεγάλη σταρ του πενταγράμμου, η Αγγελική Ηλιάδη... (Μην μου πείτε, αυτό είναι δημοσιογραφική έρευνα, όχι κάτι άλλοι που τα ξεπετάνε τα θέματα...) Και εκεί η ατυχήσασα Ποπάρα τα πήρε λίγο και τους έλουσε, αλλά κοτζάμ άνθρωπο έχασε ( και κοτζαμ σπόνσορα αν έχω καταλάβει καλά από τα συμφραζόμενα) να μην αντιδράσει? Άνθρωπος είναι, δεν είναι πέτρα....
To make a long story short, σε πείσμα των πιθανοτήτων η Ποπάρα ήρθε για να μείνει... Ετοιμάζει την όγδοη διασκευή του σουξέ της σε δημοτικό αυτή την φορά για να ταιριάζει με το αρνί του Πάσχα - επίσης μόνη της το είπε αυτό- , (το έχει ήδη τραγουδήσει στα αγγλικά, στα ιταλικά, και ίσως και στα σουαχίλι) , έγινε ήδη άρωμα και βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για να γίνει και κρασί το οποίο θα πουλιέται, όπως δήλωσε, σε επιλεγμένες κάβες... Ποπάρα λευκό και Ποπάρα κόκκινο... (Μπορώ παρακαλώ να είμαι από μια μεριά όταν θα σκάσει στο μαγαζί του Άλκη πωλήτής με την Ποπάρα σε μπουκάλι ανά χείρας?)
Τι να πω? Η ιδέα πάντως να σε ρωτήσουν "ωραία μυρίζεις, τι άρωμα φοράς?" και να απαντήσεις ανερυθρίαστα "Ποπάρα", κάπως μου κάνει... Το ομολογώ... Πάντως, ότι και να λέω εγώ η αλήθεια είναι μια... Η εποχή της Ποπάρας είναι προ των πυλών.. Για να μην σας πω πως τις έχει εκπορθήσει ήδη, ως άλλος Αττίλας, και μου τρομάξετε... Και περιμένω με αγωνία την μέρα που θα με πάει ο καλός μου στην Σπονδή και όταν έρθει η ώρα του κρασιού θα ζητήσω από τον γαλλοθρεμμένο σομελιέ ένα ποτήρι Ποπάρα κόκκινο...

Και τώρα, αφού σας ενημέρωσα και σήμερα για τα σημαντικά της ημέρας, πάω να εργαστώ γιατί έχω μείνει πίσω... Παίζει και ένας καφές με την Pastaflora, έχω να ψωνίσω κιόλας γιατί το βράδυ δεν θα βγούμε και θα μαγειρέψω - λέω να κάνω το σουφλέ σπανάκι της φίλης μου της Λιάνας- , τι να πρωτοπρολάβω πια? Καλημέρα και φιλιά σε όλους...