Δευτέρα, Φεβρουαρίου 18, 2008

Χιονισμένη Δευτέρα...

Πρωινό ξύπνημα σήμερα μια που πόσο να κοιμηθεί κανείς πια? Αν μη τι άλλο, αυτές τις μέρες φουσκώσαμε στον ύπνο και στο φαγητό... Έξω όλα είναι κάτασπρα και το χιόνι είναι πολύ περισσότερο από χτες... Απορώ πως θα πάει ο Μάνος στο γραφείο, κλείνουν τεύχος και κατά τις 10 θα επιχειρήσει να ξεθάψει το αυτοκίητο του και να κάνει ένα try να φτάσει μέχρι την Κηφισίας... Εγώ πάλι θα δουλέψω κανονικά μια που τα χιόνια δεν επιρρέασαν ευτυχώς ούτε την ΔΕΗ ούτε τον ΟΤΕ, ενώ ο Άρις απ' ότι φαντάζομαι, όταν ξυπνήσει, θα πάει να γιορτάσει το ότι δεν έχει σχολείο μαζί με τους φίλους του στην πλατεία.. Με χιονοπόλεμο...
Πάντως, ήταν πολύ όμορφο αυτό το λευκό, ήρεμο σαββατοκύριακο, χαλαρώσαμε, χουζουρέψαμε, περάσαμε καλά... Πρέπει να σας πω παρεμπιπτόντως ότι το Σάββατο μου ήρθε με courier εκ Θεσσαλονίκης το DVD με την περίφημη εκπομπή της απίθανα αξιαγάπητης κας Κανατάκη, αυτή που κάναμε όταν ήμουν επάνω... Που βγήκε απίστευτα καλή, είχε πλάκα και πολύ θα ήθελα να σας την ανεβάσω να την δείτε αλλά όσο και αν προσπάθησα χτες, δεν τα κατάφερα... Έχει μεγαλύτερη διάρκεια από ότι μπορεί κανείς να ανεβάσει είτε εδώ είτε στο You tube, είναι και σε ένα format περίεργο και είδα και έπαθα μέχρι να την κάνω convert, και νομίζω πως θα την πάω κάποια στιγμή στο περιοδικό μήπως εκεί βρεθεί κανείς που να ξέρει να μου απομονωσει έστω δυό σκηνές ίσα να πάρετε μια γεύση.... Για να μην σας πω ότι σκέφτομαι σοβαρά να την στείλω στην φίλη μου την Έρση στον Alpha, μήπως ανοίγεται μια καινούρια καριέρα μπροστά μου, τρέμε Βέφα, τρέμε Ηλία...
Προς το παρόν βέβαια, παίρνω τον καφέ μου και πάω να χαζέψω λίγο ειδήσεις... Ήσυχη μέρα θα είναι η σημερινή, εγώ δεν προτίθεμαι να ξεμυτίσω, αφήστε που με τα λάστιχα που έχει η κουρσίτσα μου θα βρεθώ γλυστρώντας στο Φάληρο έτσι και κάνω πως την κουνάω... Χάσαμε και την απολογία της κυρίας Τσέκου σήμερα μια που δεν λειτουργούν ούτε τα δικαστήρια, όπως σας είπα, ησυχία, ασφάλεια και τάξις... Καλά να περάσετε λοιπόν, να προσέχετε όσοι βγείτε, καλή εβδομάδα και φιλιά... Χιονισμένα...

UPDATE: Το μενού σήμερα έχει φασολάδα με λουκάνικα και home made ψωμάκι... Και ο Μάνος μόλις έφυγε - μου τηλεφώνησε πως έφτασε στην Κηφισίας- αφού ξεχιόνιζε το αυτοκίνητο με ένα φαράσι για κανένα τέταρτο.... Όλα καλά δηλαδή....