Δευτέρα, Δεκεμβρίου 17, 2007

Elfyouself.....

Λοιπόν... Να ξεκινήσω από το σαββατοκύριακο που ήταν τελικά καταπληκτικό... Το πάρτυ ήταν σούπερ, είδαμε κόσμο, γελάσαμε και χορέψαμε όπως ακριβώς το περίμενα, και στο χτεσινό girl's - παρόλο που δεν είναι ωραίο να το πω εγώ αυτό, καλύτερα θα ήταν να το πουν οι φιλενάδες μου- περάσαμε πολύ όμορφα.... Είπαμε τα δικά μας, γελάσαμε, φάγαμε, κουτσομπολέψαμε και όσο χρειαζόταν και είπαμε πως θα το ξανακάνουμε σύντομα... Στο ενδιάμεσο όλων αυτών, το Σάββατο το μεσημέρι φάγαμε στο ολοκαίνουριο Paper Moon που άνοιξε στον 6ο όροφο του Attika... Αυτό που υπάρχει ίδιο και στο Μιλάνο, και που μια χαρά το έφτιαξαν και εδώ, άνετο, λιτό και ελαφρά ντιζαϊνάτο, με δύο όμως μεγάλα για μένα μειονεκτήματα... Το πρώτο είναι οι τιμές, μιλάμε ότι είναι πολύ ακριβό για αυτά που τρώς - 60 ευρώ το άτομο μεσημέρι για γεύμα με πίτσες, μπύρες και coca cola- και το δεύτερο είναι το σέρβις... Με τα χρόνια έχω μάθει πια πως τα εστιατόρια στην Ελλάδα όταν πρωτοανοίγουν έχουν συνήθως κακό σέρβις- ενίοτε και κακό φαγητό- αλλά με τον καιρό διορθώνονται... Είναι λέει μέχρι να ρολάρουν και θα το καταλάβαινα αυτό αν πληρώναμε και τιμές ρολαρίσματος, γιατί αλλιώς, όταν εγώ πληρώνω κανονικά και συνήθως το κανονικά αυτό είναι ένας περίδρομος λεφτά δεν με ενδιαφέρει αν το μαγαζί χρειάζεται χρόνο για να "στρώσει".. Ας κάνουν δοκιμαστικά με φίλους και γνωστούς όσο καιρό χρειάζεται, όταν ανοίγουν όμως κανονικά και οι πελάτες πληρώνουν, δεν εννοείται να μιλάμε για ρολάρισμα... Αυτή είναι η γνώμη μου φυσικά με την οποία δεν συμφωνούν οι ειδικοί, του καλού μου συμπεριλαμβανομένου αλλά να μην την πω? Τέλος πάντων, για να επιστρέψουμε στο Paper Moon, εκεί το σέρβις δεν χρειάζεται απλά ρολάρισμα.. Χρειάζεται ένα θαύμα.. Είναι σαν να σε εξυπηρετεί μια ομάδα επιλεγμένη αυστηρά με βάση το χαμηλό IQ... Γελαστά, ευγενικά, νεαρά παιδάκια που όμως, δεν το έχουν... Τι να πω... Το αποκορύφωμα ήταν όταν φεύγοντας, έδωσα στην hostess του μαγαζιού τα νούμερα που μας είχαν δώσει από την γκαρνταρόμπα για να μας φέρει τα παλτά μας... Άνοιξε μια ντουλάπα δίφυλη - για να καταλάβετε το μέγεθος- έψαξε για κανένα πεντάλεπτο και μετά ήρθε αναστατωμένη να μου πει πως δεν τα βρίσκει... Πήγα μαζί της, και εννοείται ότι τα βρήκα με την μία... "Εδώ είναι" της είπα... "Έχουν και τους αριθμούς πάνω στην κρεμάστρα"... Και ποιά ήταν νομίζετε η απάντηση της..."Αααα... Μάλιστα...." Δηλαδή έλεος!!! Δεν είχε καταλάβει ότι οι αριθμοί στα καρτελάκια αντιστοιχούσαν σε νούμερα πάνω στις κρεμάστρες.... Τι νόμιζε, ένας Θεός ξέρει.. Ίσως ότι ήταν πόντοι bonus για ψώνια στα μαγαζιά από κάτω.... Και αυτή την κοπελίτσα, την έχουν υπέυθυνη για τις κρατήσεις και για το hosting του μαγαζιού... Βέβαια φάνηκε από την αρχή το πράγμα μια που όταν φτάσαμε καθίσαμε στο τραπέζι που μας έβαλε και περιμέναμε την παρέα μας... Την οποία βρήκαμε μετά από ένα πεντάλεπτο σε ένα άλλο τραπέζι, πιο μέσα... Το αστροπελέκι είχε βάλει την ίδια παρέα, με το ίδιο όνομα κράτησης σε δυο διαφορετικά τραπέζια... Ευτυχώς που υπάρχουν πια τα κινητά γιατί μπορεί να είχαμε φάει στο ίδιο μέρος και να μην είχαμε συναντηθεί ποτέ....
Αυτά για το weekend... Τώρα έχω φτιάξει τον καφέ μου και ετοιμάζομαι να ταχτοποιήσω λίγο- έχω ένα πλυντήριο πιάτων γεμάτο και ένα σωρό πράγματα που πρέπει να μπουν στην θέση τους- και να φύγω... Θα πάω για έναν γρήγορο καφέ με την μαμά μου, μετά θα πάω Θανόπουλο σην Νέα Ερυθραία για πιο gourmet ψώνια, τα κλασσικά περίπτερα και video club και πίσω στο σπίτι από όπου σκοπεύω να μην ξαναβγώ από το μεσημέρι και μετά... Με αυτό το κρύο και το πρόγραμμα της τηλεόρασης που έχει Shark και Αιμίλιο, μια χαρά θα περάσω το βράδυ μου με το τζάκι αναμμένο αραχτή στον καναπέ... Έχει και ο Άρις φαγητό για το μεσημέρι μια που περίσεψαν λαζάνια από χτές και δεν χρειάζεται να μαγειρέψω... Τέλεια... Το ίδιο τέλεια ελπίζω να περάσετε και εσείς και μην ξεχνάτε... Μια βδομάδα μας έχει μείνει μέχρι τα Χριστούγεννα... Get the spirit....
Υ.Γ. Αν θέλτε να εκπλήξετε τους φίλους σας με την πιο αστεία Χριστουγεννιάτικη κάρτα ever, μπήτε στο www.elfyourself.com και θα με θυμηθείτε.... Μου το έστειλε η Βίκυ και πολύ την ευχαριστώ γιατί με το οικογενειακό μας χορευτικό έκανα πολλούς φίλους μας να γελάσουν.... Για να γελάσετε και εσείς, κάντε κλικ στο link αυτό http://www.elfyourself.com/?id=1477074502 και απολαύστε με... Φιλιά...