Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2007

Κλεμμένη Ζωή...


Καλά, είδατε χτες τι έγινε στον Αιμίλιο? Που τον περίμενε η δικιά του με την φωτογραφία στο χέρι και την καταιγίδα στο μάτι να τον ρωτήσει τι τρέχει με την Ρένια? Και πολύ δίκιο έχει, διότι όλα αυτά είναι βγαλμένα μέσα από την ζωή.... Σου λέει η κοπελίτσα, αν διανοηθώ ότι ο παπάρας έχει εμένα, πιτσιρίκα σαν τα κρύα τα νερά και τρέχει και βγάζει τα μάτια του με τον Γκόντζο, θα τον σκίσω... ( Τον παπάρα όχι τον Γκόντζο...) Και θα τον σκίσει, να το θυμηθείτε... Στο επόμενο επεισόδιο θα έχουμε δράματα... Τι καλά... Το ξέρω ότι είμαι υποκειμενική, αλλά από την αρχή κάπως μου έκανε αυτό το matching... Η Ρένια ως μοιραία γκόμενα παίζει απολύτως λάθος... Και ως ψυχασθενής τα καταφέρνει λίγο καλύτερα αλλά αγγίζει την υπερβολή... Στις σκηνές που παθαίνει κρίσεις μοιάζει κάτι ανάμεσα σε λυκάνθρωπο και στον Τζακ Νίκολσον στην φωλιά του κούκου και αυτό , όσο να' ναι, επιδρά και στην υποκριτική του Αιμίλιου που τον βαραίνει και το μαλλί, και η ερωτική χημεία πάει περίπατο.. Που εκείνοι οι καλοί καιροί που ο Αιμίλιος έπιανε τις παρτενέρ του και τις έσκιζε ( με την καλή την έννοια) μπροστά στα άναυδα τηλεοπτικά μάτια μας... Στην "Κλεμμένη Ζωή" το σεξ μοιάζει διεκπεραιωτικό... Σαν να μετράει από μέσα του βήματα... "'Ενα την πιάνω, δύο την ρίχνω κάτω με τρόπο μην με πάρει σβάρνα, τρία παίρνω βαθιά ανάσα και τέσσερα χοπ... Βοήθα Παναγία μου να το βγάλω και αυτό το γύρισμα και από του χρόνου θα το γυρίσω στην κωμωδία.. Στ' ορκίζομαι..."
Ορίστε, τα είπα και ησύχασα γιατί εχτές έλειπε και ο καλός μου και δεν είχα με ποιόν να μοιραστώ τον προβληματισμό μου.. Και τώρα πάω να φτιάξω καφέ, να κάνω μια βόλτα στα blogs και μετά να φτιάξω muffins... Αγόρασα χτες από τον Θανόπουλο τα ωραιότερα διακοσμητικά για Christmas Muffins που μπορείτε να φανταστείτε, tiny αγιοβασιλάκια και χιονανθρωπάκια που θα τα βάλω πάνω σε λευκό γλάσσο και θα εντυπωσιάσω τα πλήθη, και θέλω να κάνω δοκιμή... Θα φτιάξω μια δόση, να βρει και ο αγαπημένος μου μια εποχιακή λιχουδιά να τον περιμένει σήμερα που επιστρέφει από τα ξένα, να δω και πως θα βγουν, και τα επόμενα θα τα φτιάξω την παραμονή των χριστουγέννων... Αύριο θα ανεβάσω φωτογραφία να δείτε τα κατορθώματα μου , αν πετύχουν εννοείται... Προς το παρόν, επειδή μου παραπονεθήκατε, εχτές που το φούντωσα το τζάκι το φωτογράφησα κι όλας... Και με τον σημερινό καιρό είναι ότι πρέπει... Καλημέρα σε όλους και φιλιά....

Υ.Γ. Σήμερα έχει Λάκη το βράδυ, το τελευταίο της χρονιάς αλλά όχι του χειμώνα - μια που οι πληροφορίες μου λένε πως με τα 70άρια που χτυπάει έχει αρχίσει να το σκέφτεται σοβαρά να συνεχίσει το Αλ Τσαντίρ και να μην κάνει τελικά θέατρο - και καλεσμένη θα είναι η Χαρούλα Αλεξίου... Που σημαίνει πως θα περάσουμε σούπερ... Αφήστε που υπάρχει και η κόντρα με τον Καρβέλα η οποία συνεχίζεται και αναμένω με ενθουσιασμό τις απαντήσεις του θεού- γύφτου.... Κεφάλια μέσα λοιπόν tonight και βλέπω τα μηχανάκια της AGB να χτυπάνε τιλτ...