Δευτέρα, Δεκεμβρίου 10, 2007

Christmas countdown...


Δευτέρα σήμερα και ο χρόνος έχει αρχίσει να μετράει αντίστροφα για τα Χριστούγεννα... Τα βράδια βλέπω ολοένα και περισσότερα φωτισμένα μπαλκόνια, οι βιτρίνες μας προσκαλούν για ψώνια, τα μαγαζιά ετοιμάζουν εορταστικά μενού και εγώ έχω αρχίσει να ονειρεύομαι κουραμπιέδες και μελομακάρονα.... Τις επόμενες μέρες θα μπούμε και εμείς σε ρυθμούς εορταστικούς... Θα στολίσω το δέντρο - έλεγα να το κάνω αύριο αλλά ίσως να περιμένω μια μέρα ακόμα για να στεγνώσουν τα καημένα τα δεντράκια μετά την χτεσινή ολοήμερη βροχή- θα βάλω πολλά φωτάκια στην βεράντα μου, ίσως και έναν φωτεινό Άγιο Βασίλη, θα ξεκινήσω τα καλέσματα και τα προγράμματα των παραμονών... Και επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν - επί του προκειμένου πριν ξεχτενιστούν χτενίζονται μάλλον- έχω ήδη κλείσει και τα ραντεβού μου με την Τέτα και τον Βαγγέλη για τις παραμονές....
Τις οποίες παραμονές, των Χριστουγέννων θα την περάσουμε με εξαιρετική παρέα στο T- Palace και της Πρωτοχρονιάς στο σπίτι, οικογενειακώς με μαμάδες και Άρι... Για την συγκεκριμένη παραμονή μάλιστα, λέω να δοκιμάσω να φτιάξω γαλοπούλα... Έχω καταπληκτικές συνταγές για γέμιση, θα πάρω και μια από αυτές με το θερμόμετρο που μου είπε η Βίβιαν πως γίνονται τέλειες και θα μεγαλουργήσω...
Προς το παρόν, τώρα που το σπίτι θα στολιστεί θα οργανώσω την Κυριακή το πρώτο Christmas κάλεσμα for girls only... Θα λείπει και ο Μάνος, φεύγει το Σάββατο για Κύπρο και επιστρέφει Δευτέρα οπότε το timing είναι τέλειο... Θα μαζευτούμε νωρίς, θα πιούμε τα ποτάκια μας, θα φάμε, θα κουτσομπολέψουμε, θα γελάσουμε σίγουρα πολύ... Τι καλύτερο?
Μέσα στην εβδομάδα πρέπει να πάω και έναν Προμπονά με την μαμά μου... Μου λείπουν κεριά και φωτάκια για έξω, και εκεί βρίσκω πάντα τεράστια ποικιλία σε πολύ καλές τιμές.... Εχτές άναψα και τα κεριά που αγόρασα στο Bazaar και μύρισε όλο το σπίτι κερύθρα... Υπέροχα ήταν....
Σήμερα το πρόγραμμα έχει πρωινό καφέ με την μαμά μου στο Patron και Βασιλόπουλο και το απόγευμα έχουμε συγκέντρωση γονέων στο σχολείο του Άρι... Και έτσι όπως τον είδα να σηκώνεται σήμερα το πρωί τυπικότατος - μέχρι και μπουφάν φόρεσε που άλλες φορές τον παρακαλάω και εκείνος κάνει το κουνέλι- πολύ φοβάμαι για το τι θα ακούσω... Πάλι... Βέβαια, η αλήθεια είναι πως το έχω φιλοσοφήσει πια το θέμα... Ο Άρις δεν υπήρξε ποτέ σούπερ μαθητής όμως όταν το αποφασίσει και στρωθεί χτυπάει απίστευτους βαθμούς οπότε το μόνο που μένει είναι να ελπίζουμε πως του χρόνου που θα έχει να δώσει πανελλήνιες θα το δει λίγο πιο σοβαρά το θέμα και θα περάσει εκεί που θέλει.. Στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας δηλαδή.... Μέχρι τότε είναι σαφές πως θα προτιμάει να κάνει skate με τους φίλους του στην πλατεία τις καθημερινές και να πηγαίνει στο Mall τα σαββατοκύριακα... Και εγώ άλλωστε στην θέση του αυτό θα προτιμούσα... Και ας κάνω την αυστηρή συχνά... Αν και - μεταξύ μας- δεν νομίζω πως υπήρξα ποτέ ιδιαίτερα καλή στον ρόλο αυτό... Δεν μου βγαίνει, δεν το έχω... Όπως δεν το έχει ούτε και ο Μάνος... Συνήθως όταν τον φωνάζουμε για να μιλήσουμε έτσι λίγο πιο αυστηρά, του λέμε ότι έχουμε να του πούμε, και όταν πάει στο δωμάτιο του, κοιταζόμαστε και μας πιάνουν τα γέλια.. Anyway...
Πάω τώρα να στρώσω κανένα κρεβάτι και να δω τι θα μαγειρέψω για το μεσημέρι... Το βράδυ σήμερα έχει Shark στο Nova και μετά Αιμίλιο οπότε δεν νομίζω να έχω διάθεση να βγω... Και αργά το βράδυ στο Alter στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολοάου θα είναι καλεσμένος και ο αγαπημένος Άρης Δαβαράκης... Γενικά τις αποφέυγω αυτές τις εκπομπές αλλά σήμερα εννοείται πως θα κάνω εξαίρεση... Καλημέρα και φιλιά....

Υ.Γ. Η φωτογραφία είναι λεπτομέρεια από το περσινό μας δέντρο... Έτσι, για να μπαίνουμε στο mood...