Παρασκευή, Δεκεμβρίου 14, 2007

Μέσα στο πνεύμα των γιορτών....


Αυτές τις μέρες ξυπνάω νωρίς... Φταίει μάλλον που κοιμάμαι νωρίς αλλά πιστεύω πως βοηθάει και το πνεύμα των ημερών... Οι γιορτές είναι προ των πυλών και έχω κάθε μέρα τόσα πολλά πράγματα να κάνω... Σήμερα ας πούμε έχω ραντεβού για μαλλί και νύχι στον Βαγγέλη στις 10, μετά πρέπει να πάω να πάρω ένα δώρο για μια φίλη μου που κάνει πάρτυ αύριο, μετά να γυρίσω σπίτι να μαγειρέψω - κοτόπουλο με χυλοπίτες- να κάνω την μετάφραση μου, να παίξω και λίγο για να μην ξεχνιόμαστε και το βράδυ έχουμε κανονίσει να πάμε στον παλιό Τηλέμαχο με την Μάρθα, τον Άλκη, τον Κώστα και την Λιάνα... Φουλ πρόγραμμα δηλαδή...
Άλλωστε, και να θέλαμε να καθίσουμε στο σπίτι τις Παρασκευές ο Άρις φωνάζει τους φίλους του και αράζουν εδώ και βλέπουν DVD και παραγγέλνουνε σουβλάκια οπότε εμείς περισσεύουμε... Πράγμα που εννοείται δεν με πειράζει καθόλου γιατί όταν ξέρω ότι είναι σπίτι περνάω ακόμα καλύτερα γιατί δεν είμαι με το μάτι καρφωμένο στο ρολόϊ....
Μέσα στο πνεύμα των χρισουγέννων που λέγαμε, εχτές μέσα σε όλα τα άλλα που έκανα, άλλαξα και το ringtone και το mytone του κινητού μου προς το εορταστικότερο... Έτσι όποιος με παίρνει τηλέφωνο από τώρα μέχρι το τέλος των γιορτών θα ακούει περιμένοντας να το σηκώσω τον "Ρούντολφ το ελαφάκι" ενώ θα χτυπάει με "Let it snow, let it snow, let it snow.."
Τώρα πάω να φτιάξω έναν καφέ τον οποίο θα συνοδέψω με ένα μελομακάρονο και έναν κουραμπιέ - ναι τα κατάφερα και πήγα στην Ρούλα και τους πήρα- και μετά, βουρ για τον Βαγγέλη... Και πρέπει και κάποια στιγμή να σκεφτώ τι θα μαγειρέψω στις φίλες μου την Κυριακή και αύριο να πάω σούπερ μάρκετ για ψώνια... Πρέπει να βάλω τα δυνατά μου γιατί θα είναι και δύο σούπερ μαγείρισσες στο τραπέζι.... Μια από τις οποίες έχει μεγάλη χαρά αυτές τις μέρες, χαρά που σας προτείνω ανεπιφύλακτα να την μοιραστείτε μαζί της... Για τον Αθήναιο λέω, που από χτες το βιβλίο του κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία όλης της χώρας. Εγώ θα πάω να το πάρω σήμερα κι όλας για να μου γράψει αφιέρωση την Κυριακή και νομίζω πως είναι και πολύ ωραία ιδέα για δώρο τώρα στις γιορτές για όσους ασχολούνται με την μαγειρική αλλά έχουν βαρεθεί τις κλασσικές συνταγές τύπου Βέφας...
Και μια που το ποστ είναι ψιλο- μαγειρικό σήμερα, τι καλύτερο από μια φωτογραφία με gingerbread cookies? Δεν είναι για φάγωμα, είναι το εορταστικό wallpaper του υπολογιστή μου που το βρίσκω πολύ yammy.... Βγήκε λίγο σκούρο βέβαια γιατί δεν χρησιμοποίησα φλας για να μην φανεί στην οθόνη, αλλά δεν πειράζει....Καλημέρες και φιλιά....