Σάββατο, Δεκεμβρίου 22, 2007


Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα και τρέχω και δεν φτάνω... Μεταφορικά και κυριολεκτικά μια που ο Μάνος γύρισε σπίτι χτες με πυρετό και μας το έκανε το πρόγραμμα ελαφρά μαντάρα, αλλά χαλάλι του... Τουλάχιστον αρρώστησε ... εγκαίρως και, αν όλα πάνε καλά, που γιατί να μην πάνε άλλωστε, την παραμονή θα είναι περδίκι.... Εγώ φρόντισα να κοιμηθώ στο δωμάτιο του Άρι εχτές για να μην κολλήσω - εκμεταλλεύτηκα το ότι ο Άρις αποφάσισε να μείνει σε έναν φίλο του- και τώρα πίνω τον καφέ μου και ετοιμάζομαι να ξεκινήσω να τρέχω... Στις 11 έχω ραντεβού στον Βαγγέλη για βαφή, μετά θα χτενιστώ κιόλας, μετά θα πάω να πάρω τα ρούχα μου που τα έχω αφήσει με προκαταβολές στα μαγαζιά, μετά θα περάσω από το καθαριστήριο να πάρω κάτι άλλα ρούχα, μετά θα πάω από την μαμά μου να της αφήσω ένα φόρεμα που είχε παραγγείλει, μετά περίπτερο γιατί νομίζω πως σήμερα among others βραίνει επιτέλους το καινούριο Nitro, και μετά σπίτι.... Και το βράδυ θεωρητικά έχουμε κανονίσει να πάμε με τον Κωνσταντίνο και την Πόπη στον "Σπύρο και Βασίλη" αλλά δεν το βλέπω και πολύ σίγουρο όπως ήρθαν τα πράγματα... Δεν με πειράζει καθόλου βέβαια γιατί μετά από όλη αυτή την τρεχάλα μια χαρά θα μου έρθει και δεύτερη μέρα cocooning οπότε, όπως κάτσει....
Και αύριο μια που είναι η τελευταία Κυριακή του χρόνου για τα μαγαζιά και θα είναι ανοιχτά, λέω να κάνω μια βόλτα προς κέντρο έστω και μόνη μου... Θα ξεσηκώσω καμια φίλη να πάμε για shopping και μετά για late lunch γιατί είναι ωραία συνήθεια που συνωστιζόμαστε όλοι στα ίδια μέρη, αφήστε που βλέπει κανείς και ένα σωρό γνωστούς... Ελπίζω να περάσετε και εσείς ένα πολύ εορταστικό σαββατοκύριακο κάνοντας μόνο ότι σας αρέσει τελείως, και θα τα ξαναπούμε την Δευτέρα που θα είναι και Παραμονή, με ένα εορταστικό post αφιερωμένο εξαιρετικά στα ρεβεγιόν..... Φιλάκια.....

Υ.Γ. Στην φωτογραφία οι κουραμπιέδες από την Λαμία και τα μελομακάρονα από το Αθηναϊκό που αποτελούν ήδη παρελθόν. γι' αυτό και παράγγειλα ήδη στην φίλη μου την Ρούλα που πάει σήμερα Λαμία για να κάνει Χριστούγεννα με τους δικούς της μια ακόμη δόση...