Τετάρτη, Δεκεμβρίου 19, 2007

Περί αποθεώσεως.....


Πίνω αχνιστό καφέ και μασουλάω Christmas muffins... Που δεν ήταν muffins τελικά, ήταν cup cakes, αλλά βγήκαν πολύ χαριτωμένα και για να απαντήσω στον Αθήναιο επισήμως, εννοείται ότι μπήκαν στον φούρνο... Το έγραφε σαφώς το κουτί επάνω... Ψήνονται σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς... Και εγώ όπως ξέρετε αγαπητέ μου, κουτί να έχω στα χέρια μου και τις οδηγίες τις ακολουθώ κατά γράμμα..:-)
Σήμερα το πρόγραμμα μου έχει beaute και shopping σε συνδιασμό... Έχω ραντεβού για τα μαλλιά μου στη 1 και μετά καπάκι στην Τέτα στη 1.30 για χέρια- πόδια... Ε, μέρες που είναι όλο και σε κάποιο pip toe θα βρεθώ σκαρφαλωμένη, να μην είναι και το νύχι comme il faut? Οπότε, μια που από την Τέτα θα φύγω με σαγιονάρες για ευνόητους λόγους, πριν, πρέπει να πάω να ψωνίσω ένα δώρο που θέλω για το βράδυ που είμαστε καλεσμένοι σε ένα σπίτι αγαπημένο για dinner... Γιατί μετά, να κάνω εμφάνιση με την σαγιονάρα μέσα στον χιονιά στα μαγαζιά δεν λέει...
Βέβαια, με τον σημερινό καιρό που μοιάζει να είναι έτοιμος ο ουρανός να πέσει στο κεφάλι μας, υπό άλλες συνθήκες ούτε που θα το κουνούσα από το σπίτι... Είναι τόσο όμορφα με τα φωτάκια του δέντρου αναμμένα, την ζέστη και ένα καινούριο παιχνίδι που μου έχει σπάσει τα νεύρα από χτες, με την καλή έννοια, που δυσκολεύομαι ακόμα και να σκεφτώ πως σε κανένα δίωρο θα πρέπει να ντυθώ και να βγω έξω... Όμως από την άλλη μου αρέσει τόσο το βραδινό μας πρόγραμμα, δεν έχω καλύτερο από το να είμαστε μαζεμένοι γύρω από ένα γιορτινό τραπέζι με ανθρώπους αγαπημένους και γέλια και κουβέντες ενδιαφέρουσες, που θα την κάνω την υπέρβαση... Θέλω να πάρω και περιοδικά, βγαίνουν συνέχεια αυτές τις μέρες τα καινούρια, του Ιανουαρίου, και ανυπομονώ να πάρω το Nitro να δω το κομμάτι μου... Και να δω και το περιοδικό γενικότερα δηλαδή, μια που η αρχή της συνεργασίας μας συνέπεσε με μια αλλαγή που είχαν αποφασίσει, ή μάλλον για να ακριβολογώ, με μια στροφή προς κάπως μεγαλύτρο ηλικιακά target group... Πράγμα που ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρον για μας τους κάπως ωριμότερους που είχαμε βαρεθεί πιστεύω να διαβάζουμε κυρίως για.. πωπούς και λοιπά αξεσουάρ....
Τώρα σας αφήνω γιατί έχω κολήσει όπως σας είπα στο ίδιο σημείο του παιχνιδιού από χτες το απόγευμα και το έβλεπα στον ύπνο μου το πως θα προχωρήσω, για να καταλάβετε κόλημα που έχω φάει... Φοβερό παιχνίδι, όσοι αγαπάτε τα adventures σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα, λέγεται Nostradamus The Last Prophecy και δεν είναι καθόλου spooky, έχει φοβερά puzzles και πράγματα που πρέπει να βρεις και να λύσεις και θα περάσετε πολύ ευχάριστα αρκετές μέρες προσπαθόντας... Φιλιά σε όλους και καλή απεργία σε όσους σήμερα έχουν off....

Υ.Γ. Επειδή είμαι πολύ περήφανη για τα cup cakes μου, κάντε σας παρακαλώ ένα κλικ επάνω στην φωτογραφία για να θαυμάσετε την λεπτομέρεια..... (Μην γελάτε καλέ, το έγραψε και ο Αθήναιος στο προηγούμενο ποστ του, που ξέρει από αυτά.. Οι μάγειρες έχουν ανάγκη από αποθέωση... Ακους Μάνο μου?)