Πέμπτη, Δεκεμβρίου 13, 2007

Κρύο...


Μπρρρρρ.... Κρύο σήμερα, επιτέλους, και αν δεν ήταν η μέρα που έρχεται η κυρία Κωνσταντίνα και μας ταχτοποιεί (και είναι όλο το πρωί τα παράθυρα τέντα) δεν θα με κούναγε από το σπίτι ούτε ρυμουλκό.... Τώρα όμως, αναγκαστικά, θα πάω να πιώ έναν γρήγορο καφέ στο Patron με την μαμά μου και μετά θα πάμε Carrefour να αγοράσω λαμπάκια... Βλέπετε, μόλις ανακάλυψα πως μαζί με την φίλη μου την Μαρία έχασα και τον Προμπονά μια που πρέπει να κόψει τιμολόγιο κανείς για να ψωνίσει από εκεί (είναι μόνο χονδρική) και εμείς δυστυχώς δεν έχουμε εταιρία... Άρα, πάνε τα ωραία λαμπάκια και τα ακόμα ωραιότερα κεριά και όλα εκείνα τα διάφορα καταπληκτικά διακοσμητικά που αγοράζαμε σχεδόν τζάμπα... Δεν είναι βέβαια και το τέλος του κόσμου, αλλά για να σας είμαι ειλικρινής μου την έσπασε... Δεν πειράζει όμως... Εμένα τουλάχιστον θα μου λείψουν μόνο τα φτηνά λαμπάκια...
Τώρα λοιπόν, θα ανεβάσω το post μου, θα ντυθώ ζεστά και θα εκδράμω... Και όταν επιστρέψω, η κυρία Κωνσταντίνα θα έχει τελειώσει με το μισό σπίτι και θα μπορώ να εγκατασταθώ εδώ, στο γραφείο μου και να ασχοληθώ με τα αγαπημένα μου πράγματα... Να συνεχίσω δηλαδή το καινούριο παιχνίδι που έχω αρχίσει από χτές " Sherlock Holmes Vs Arsen Lupin", να διαβάσω τα blogs σας και να κάνω και λίγη μετάφραση... Το απόγευμα θα πάω μάλλον στην Ρούλα για καφέ και για να πάρω τους περίφημους κουραμπιέδες γιατί δεν πήγα εχτές - πήρα όμως τα μελομακάρονα που τα έχουμε ήδη τσακίσει- και το βράδυ θα αράξω να δω CSI και Αστυνόμο Μπέκα... Και θα περιμένω να επιστρέψει ο Μάνος να μου πει τα νεά του μια που σήμερα έχει reunion με τους τους παλιούς του συμμαθητές μετά από 20 χρόνια και φαντάζομαι πως θα είναι quite an experience...
Σας φιλώ γλυκά λοιπόν και ανεβάζω και μια φωτογραφία του στολισμένου μας τζακιού που αν και σβυστό ταιριάζει με τον καιρό αλλά και με το πνεύμα των ημερών...