Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2007

Δρόμοι Ζωής...


Σήμερα το απόγευμα (Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου δηλαδή μια που το post έχει ανέβει με χτεσινή ημερομηνία) στις 7 θα είμαι και εγώ στο Γκάζι, στο κέντρο επικοινωνίας των Δρόμων Ζωής… Θα δηλώσω συμμετοχή στην προετοιμασία για το bazaar που θα γίνει στις 8 και 9 Δεκεμβρίου, στην Τεχνόπολη, για να μαζευτούν χρήματα και να βοηθηθούν οι εκατοντάδες πρόσφυγες που ζουν στην χώρα μας γύρω από την περιοχή του Κεραμεικού… Και θα σας πρότεινα να το σκεφτείτε πολύ σοβαρά και να έρθετε και εσείς… Νομίζω, ή μάλλον είμαι σίγουρη, πως πολιτισμός και ευζωία, σε μεγάλο βαθμό, είναι το να μαθαίνουμε να συνυπάρχουμε με τους ξένους που ζουν στον τόπο μας ειρηνικά και αγαπημένα, και το να τους βοηθάμε να εγκατασταθούν, να εγκλιματιστούν και να ορθοποδήσουν… Σαν λαός που μετράει πολλούς μετανάστες σε όλον τον κόσμο, θα έπρεπε να καταλαβαίνουμε το πόσο δύσκολο είναι για αυτούς τους ανθρώπους να πάρουν την απόφαση να βρεθούν σε έναν ξένο τόπο, χωρίς να μιλάνε την γλώσσα, χωρίς να έχουν σίγουρη δουλειά, χωρίς ασφάλεια, και χωρίς υποδομή… Και με την καχυποψία και τον ρατσισμό να κάνει τα δύσκολα δυσκολότερα… Γι’ αυτό, αλλά και για πολλούς άλλους, πιο προσωπικούς μου λόγους, θεωρώ πως έχω υποχρέωση να είμαι εκεί… Και πως το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε, όλοι εμείς που ζούμε ευτυχείς και ασφαλείς στα σπίτια μας, με τους ανθρώπους που αγαπάμε γύρω μας και με τις δουλειές και τις ανέσεις μας, είναι να δώσουμε ότι περισσότερο μπορούμε, σε χρόνο, σε ενέργεια αλλά και σε είδος για εκείνους που έχουν ανάγκη…. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα co- bloggers που έχουν ήδη ευαισθητοποιηθεί, όπως η Composition Doll που διδάσκει τις Κυριακές σε παιδάκια αλλοδαπών στον Πειραιά ή η Magica de Spell που θα σας ενημερώσει για το bazaar και για το όλο project

Εγώ μέσα σε ένα απόγευμα, έπεισα την Μάρθα να προσφέρει κουραμπιέδες από το μαγαζί της, την Μαρία να δώσει κάποια από τα κοσμήματα που φτιάχνει και την Ρούλα να εργαστεί όπου χρειαστεί, όπως άλλωστε θα κάνω και εγώ… Με τρία μόνο τηλεφωνήματα… Η καλή διάθεση υπάρχει από όλους… Το μόνο που χρειάζεται είναι να αποφασίσουμε όλοι να βάλουμε τον δικό μας, προσωπικό χρόνο και την δική μας, θετική ενέργεια… Ελπίζω λοιπόν το απόγευμα να μαζευτούμε πολλοί… Όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο… Be there guys… Είναι πραγματικά για καλό σκοπό……

Υ.Γ. Το κέντρο επικοινωνίας των ΔρόμωνΖωής, για όποιον ενδιαφέρεται, είναι στην οδό Γαργηττίων 12 στο Γκάζι, πάρα πολύ κοντά στο σταθμό του Μετρό ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ.