Σάββατο, Σεπτεμβρίου 15, 2007

Αυτό το σαββατοκύριακο...


Θα ήθελα να ήμουν στο νησί...

Να βούταγα το κεφάλι μου στα γαλάζια νερά του Άγιου Σώστη...
Να έπινα τον πρωινό καφέ μου στην Καζάρμα με εφημερίδες και καλημέρες από καρδιάς αγαπημένων ανθρώπων που έχω ήδη επιθυμήσει....
Να πήγαινα σινεμά στην Μαντώ..
Να έτρωγα το τελευταίο black cod της χρονιάς στο Matsuhisa...
Να έπινα το ποτό μου ξαπλωμένη στα κρεβατάκια της πισίνας του Cavo Tagoo ...
Να πήγαινα Κυριακή μεσημέρι στο Nammo's για κεφτεδάκια και βότκα και χορό πάνω στα τραπέζια μέχρι το βράδυ...
Να έβλεπα το ηλιοβασίλεμα από την βεράντα μου...
Να πότιζα τα λουλούδια μου...
Να αγόραζα βιβλία από τον Πολύκαρπο και γλυκά κουταλιού από το Μανταρίνι...
Πριν φύγω να πήγαινα στον Χρήστο στην Άνω Μερά για κοτοσαλάτα και γουρουνάκι...
Να μιλούσα για τις εκλογές με τον Δημήτρη και την Φρατζέσκα, τον Μίμη, την Στέλλα, τον Ζαννή, τον Μπάμπη και τον Γκούφη... Τόσοι και άλλοι τόσοι διαφορετικοί κόσμοι μαζί σε ένα υπέροχο κομμάτι γης και ενέργειας...
Να μην ψηφίσω....


Είμαι όμως στην Αθήνα....

Έφτιαξα πρωινό με home made κρουασάν σοκολάτας και το μεσημέρι θα φτιάξω καρμπονάρα...
Ήπια πρωινό καφέ με τον Μάνο, αραχτοί στους καναπέδες του καθιστικού, για πρώτη φορά μετά από καιρό....
Θα χαζολογήσω στα blogs, θα σας διαβάσω, και θα σχολιάσω, και θα ενημερωθώ...
Το βράδυ θα πάμε στην Χρύσα στον Κεραμεικό με την Μάρθα, τον Άλκη, τον Κώστα και την Λιάνα...
Θα μιλήσω για τις εκλογές με τους κολλητούς μου... Ως συνήθως δεν θα καταλήξουμε κάπου αλλά θα γελάσουμε πολύ..
Αύριο θα μαγειρέψω παστίτσιο με την συνταγή της θείας μου της Μαίρης και θα έρθει και η μαμά μου το μεσημέρι για φαγητό...
Θα δούμε τα τρία τελευταία CD της σειράς "Bones" που την ανακάλυψα πρόσφατα στο Video Club και έχουμε κολήσει κανονικά...Είναι ασυτνομική - ιατροδικαστική αλλά με χιούμορ και χωρίς ανατριχιαστικά- αηδιαστικά πλάνα....
Θα διαβάσω εφημερίδες και περιοδικά, θα συνεχίσω το βιβλίο μου και θα ξεκινήσω και ένα καινούριο παιχνίδι στον υπολογιστή που λέγεται 'Project Fashion" και είναι για κοριτσάκια της ηλικίας μου.... Δηλαδή κάπου γύρω στα 16....
Θα περάσω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ με τον Άρι... Τώρα που ξεκίνησε σχολείο και φροντηστήριο τον βλέπω ελάχιστα - γιατί έχει και τους φίλους του και το κοριτσάκι του- και μου λείπει πολύ....
Θα πλύνω τον Droopy...
Θα λουστώ (που χτες βαρέθηκα) και θα αφήσω τα μαλλιά μου σγουρά να μου θυμίζουν καλοκαίρι....
Αύριο το βράδυ θα αράξω να δω τα πάνελ και να γελάσω.... Θα επιμείνω στον Λάκη και την Στάη και θα ψάξω για Κωστόπουλο (Πέτρο εννοώ) που τα λέει καλά τα μετεκλογικά συνήθως... Α, και για Καμπουράκη που πεθαίνω.....
Δεν θα ψηφίσω....


Υ.Γ. Η φωτογραφία είναι... ανάμεσα... Αυτό το κρεμαστό με τις καρδούλες το αγόρασα το καλοκαίρι από το νησί και το κρέμασα εδώ στην Αθήνα, σε μια γωνιά του σαλονιού που ταίριαξε... Οπότε μου φάνηκε ταιριαστό με το.. θέμα... Φιλιά...