Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007

Πρωινός Καφές...


Στο σπίτι... Με τα παράθυρα ανοιχτά να μπαίνει ο ήλιος, με τα κρεβάτια στρωμένα ήδη, με τον Droopy να γαβγίζει τους περαστικούς από την βεράντα, με το μυαλό μου μισοκοιμισμένο ακόμα, με την αγαπημένη μου κούπα - αυτή με τα αρκουδάκια- γεμάτη μυρωδάτο, ζεστό καφέ συνοδεία μπισκότων από το μαγαζί της Μάρθας σε σχήμα καπέλου με γλάσσο γεύση φράουλας... Και με πρωινή βόλτα στα αγαπημένα μου blogs για μια καλημέρα πριν συρθώ μέχρι το δωμάτιο μου για να φορέσω μια φόρμα και τα μεγάλα μαύρα μου γυαλιά και να ξεκινήσω να τρέχω...
Έχω διάφορες δουλειές σήμερα... Πρέπει να πάω να δω πως θα ξαναβγάλει ο Άρις την μαθητική του ταυτότητα που κάπου την έχασε και του έχει κολλήσει να βγάλει μειωμένη κάρτα διαρκείας για τα λεωφορεία, να επιστρέψω τα DVD στο Video Club, να ψωνίσω και να γυρίσω τρέχοντας να μαγειρέψω... Σήμερα το μενού έχει εσκαλόπ με δεντρολίβανο και κρέμα γάλακτος , και πατάτες τηγανιτές, και όχι δεν είναι τόσο γκουρμέ όσο ίσως ακούγεται το concept... Απλά μου περίσεψε ένα σνίτσελ από εχτές και είπα να το.. μεταποιήσω... Έχω και να τηλεφωνήσω στο περιοδικό να δω μήπως βγήκε καμιά πληρωμή και ξεκινήσει η εβδομάδα με γούρι, και στην φίλη μου την Έρση να της πω να μέ έχει το νού της αν ακούσει κάτι για δουλειά... Το απόγευμα θα πάμε μάλλον στην μαμά του Μάνου, στην Νέα Μάκρη για την εβδομαδιαία μας επίσκεψη - παρόλο που σιχαίνομαι αυτά τα εβδομαδιαία προγράμματα λέω να φανώ υπεράνω και να του κάνω παρέα- και το βράδυ προφανώς θα αράξουμε σπίτι...
Γενικά, την εβδομάδα αυτή θέλω να βάλω διάφορα πράγματα σε τάξη.. Να τελειώσω ένα κομμάτι για το ΕΥ και ένα άλλο για ένα δίηγημα, να ξαναρχίσω το βιβλίο μου, να κανονίσω κάποια ραντεβού για την δουλειά, να στείλω διάφορα mails... Και να κλείσω ραντεβού με τον Χοϊμε... Επειγόντως... Είμαι σίγουρη πως με αυτόν τον μαγικό τρόπο που μόνο εκεόνος έχει, θα με βοηθήσει να βάλω όλα αυτά που έχω στο κεφάλι μου στην σωστή τους θέση.... Και θα με σπρώξει, απαλά αλλά σταθερά, προς την σωστή κατεύθυνση... Που τη ξέρω, νομίζω, αλλά όλο κάτι γίνεται και χάνομαι στην διαδρομή.... Μάλλον αφήνω πίσω μου ψίχουλα σαν τον Κοντορεβυθούλη...
Στο μεταξύ έκανα ένα διάλειμα και τηλεφώνησα στο περιοδικό... Και όχι δεν έχουν βγει πληρωμές... Γουελ.... Ήταν μια καλή προσπάθεια, παρόλο που δεν είχε μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας... Στην αναμονή λοιπόν... Καλή εβδομάδα σε όλους...

Υ.Γ. Τώρα που είδα την φωτογραφία "τυπωμένη", όχι, αυτή δεν είναι παιδική χαρά... Είναι το γραφείο μου....